واگذاري کارهاي اجرايي به انجمن صنفي سرمايه‌گذاران گردشگري

به گزارش ميراث آريا (chtn) و به نقل از روابط عمومي معاونت سرمايه‌گذاري و طرح‌ها، مهدي جهانگيري در ديدار با اعضاي انجمن صنفي سرمايه‌گذاران صنعت گردشگري با بيان اين مطلب افزود: سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري، انجمن صنفي را عضوي از مجموعه خود مي‌داند و با تمام قوا از آن حمايت خواهد کرد.

وي با بيان اينکه در سال‌اي گذشته آن طور که لازم بود به صنعت گردشگري نگاه نمي‌شد، گفت: اجماع نظر و حمايت دولت از سرمايه‌گذاران سبب شده گردشگري در اولويت قرار گيرد.

وي، با اشاره به حضور هزاران سرمايه‌گذار و علاقه‌مند در صنعت گردشگري تاکيد کرد: انتظار مي‌رود نگاه اعضاي انجمن، نگاه حرفه‌اي و بلند مدت باشد.

جهانگيري ادامه داد: با تاسيس اين انجمن مي‌توانيم سرمايه‌گذاران را به خوبي شناسايي و جذب کنيم و اگر نگاه کاملا فرابخشي باشد، حل مشکلات آسانتر خواهد شد.

معاون سرمايه‌گذاري و طرح‌ها با بيان اينکه سازمان مي‌تواند خواسته‌ها و برنامه‌هاي انجمن را به بدنه دولت برده و مصوبات لازم را بگيرد، اظهار داشت: انجمن با اين حمايت مي‌تواند به جاي درگير شدن در کارهاي کوچک پس از شناسايي مشکلات و موانع موجود در توسعه صنعت گردشگري، ايده و فکر بدهد.

در ادامه اين ديدار علي شاندرمني دبير کل انجمن و عضو هيات مديره پس از معرفي اعضاي انجمن صنفي سرمايه‌گذاران صنعت گردشگري تاکيد کرد: اين انجمن برنامه‌ها و اهداف زيادي دارد که براي تحقق اهداف مورد نظر از هيچ کوششي دريغ نخواهد کرد.

وي هدف از راه‌اندازي اين انجمن را توسعه و رونق صنعت گردشگري در کشور ذکر کرد و گفت: اعضاي اين انجمن متشکل از سرمايه‌گذاران توانمندي است که نگاهشان دستيابي و رسيدن ايران به جايگاه مناسب و رفيع در صنعت گردشگري است.
شاندرمني گفت: انجمن مذکور در حال حاضر داراي 9 عضو است که در نظر داريم با اعلام فراخوان اعضاي انجمن را بيشتر کرده و از توانايي‌هاي ساير سرمايه‌گذاران نيز استفاده کنيم./100

انتهای پیام/

کد خبر 1387060322