به گزارش ميراث آريا (chtn)، معاون اجتماعي و فرهنگي شهرداري منطقه يک تهران، گسترش فرهنگ وقف در بخش کارآفريني را مهمترين هدف برگزاري اين همايش خواند و گفت: شناسايي فرصت‌هاي شغلي ، معرفي شاخص‌ها ، ارائه الگوهاي موفق، انتقال تجارب موفق، کمک به توسعه و بررسي چالش ها در کارآفريني ،از جمله اهداف اين همايش اعلام شده است.

حميد رضا بتو در ادامه گفت: کارآفريني فرآيندي است که بر اساس آن افراد کار آفرين خلاق، ايده‌هاي نو و فرصت‌هاي جديد خود را به جامعه معرفي مي‌کنند.

وي تصريح کرد: در کنار همايش خيرين کارآفرين، نمايشگاهي از کارآفرينان برتر شهر تهران در فضايي به وسعت هزار متر مربع برگزار مي‌شود.

معاون اجتماعي- فرهنگي شهرداري منطقه يک ادامه داد: برگزاري همايش‌ها و سمينارهاي کارآفريني همراه با کارگاه‌هاي آموزشي در افزايش سطح آگاهي‌ها براي شناسايي نقاط قوت و ضعف ناشناخته‌هاي پيش روي کارآفرينان بسيار موثر است.

مهدي مقسومي دبير ستاد همايش خيرين کارآفرين ، نقش وقف در کارآفريني ظرفيت‌هاي موجود کشور، به منظور ارائه نيازمندي‌هاي کارآفرينان و خيرين را از اهداف برگزاري اين همايش عنوان کرد و گفت: اميدواريم از اين طريق در جهت اشتغال‌زايي هر چه بيشتر و رفع مشکل بيکاري گام‌هاي مثبتي برداشته شود.

مقسومي در ادامه از رو نمايي سايت تجارت الکترونيک هم زمان با برپايي اين همايش خبر داد و گفت: به منظور گسترش فرهنگ استفاده از دنياي مجازي اينترنت در امور تجاري روزمره کارآفرينان و در راستاي تحقق سياست‌هاي کلي اصل 44 قانون اساسي از نخستين دفتر کار مجازي کارآفرينان در سايت تجارت الکترونيک کشور براي عرضه مستقيم محصولات توليدي کارآفرينان رونمايي مي‌شود./115

انتهای پیام/

کد خبر 138707054