به گزارش ميراث‌آريا(chtn)، رسول خادم با بيان اينکه يکي از مصوبات شوراي اسلامي شهر تهران بحث تأمين اعتبار و افزايش بودجه مورد نياز پروژه فاضلاب شهر تهران است، افزود : پروژه فاضلاب شهر تهران به عنوان بزرگترين پروژه زيست محيطي کشور در سال 87 ، اعتباري بالغ بر 30 ميليارد تومان به خود اختصاص داده است.

رسول خادم در ادامه گفت: با ارزشيابي صورت گرفته در سال 85 براي تمام شدن اين پروژه 2 هزار ميليارد تومان اعتبار مورد نياز است که متأسفانه نبود اعتبار لازم روند پروژه را کند کرده است.

وي با اشاره به اينکه حداقل کمبود اعتبارات اين پروژه 2 هزار و 600 ميليارد تومان است اظهار داشت: دغدغه اصلي اين است که با روند کند کار و مشکل تخصيص اعتبار بعد از اتمام کار درصد فرسودگي به حدي برسد که نياز دوباره به جابه‌جايي و تعويض بخش‌هاي فرسوده باشد.

خادم در پايان با تأ:يد بر اينکه با تخصيص اعتبار 30 ميليارد توماني در سال گذشته بر سقف اعتبارات وزارت نيرو افزوده نشده، خاطر نشان کرد: در راستاي تآمين اين 30 ميليارد تومان از اعتبارات ديگر پروژه‌هاي عمراني وزارت نيرو کاسته شد که اين موضوع در روند کار ديگر پروژه‌ها اختلال ايجاد مي‌کند./115

انتهای پیام/

کد خبر 1387082116