برگزاري مراسم ويژه عيد غديرخم و شب يلدا در سعدآباد

مدير مجموعه فرهنگي و هنري سعدآباد در گفت و گو با ميراث آريا( chtn) ضمن بيان اين مطلب افزود: براساس پيش‌بيني‌هاي صورت گرفته قرار است به مناسبت شب يلدا با همکاري ستاد تبليغات و نمايشگاه‌هاي سازمان ميراث فرهنگي صنايع‌دستي و گردشگري و سراي هنرمندان مجموعه فرهنگي و هنري سعدآباد يک برنامه فرهنگي با دعوت از سفراو رايزن‌هاي فرهنگي برخي از کشورها در طبقه هم کف موزه ملت برگزار شود.

عشرت شائق در ادامه خاطر نشان کرد: اجراي گروه‌هاي موسيقي سنتي و شاهنامه‌خواني با حضور يکي از پيشکسوتان و بزرگان عرصه شاهنامه‌خواني به نام مرشد حسن ميرزا علي، ‌حافظ خواني، ‌گروه سنتي موسيقي، پذيرايي و ميوه آرايي به شيوه شب يلدا از جمله اين برنامه‌ها اعلام شده است.

به گفته اين مقام مسئول در مجموعه فرهنگي و تاريخي سعد آباد: هم چنين هم زمان با شب يلدا، مراسمي با همکاري بخش خصوصي در سالن ايوان عطار با اجراي موسيقي سنتي برگزار خواهد شد.

وي از نمايش تابلوي غدير خم اثر استاد فرشچيان هنرمند بنام معاصر خبر داد و گفت: اين تابلو در موزه استاد در مجموعه فرهنگي و تاريخي سعدآباد براي بازديد هنردوستان و شيفتگان ولايت در معرض نمايش گذاشته خواهد شد.

مدير مجموعه فرهنگي و تاريخي سعآباد در پايان از حضور 250 نفر از کارمندان سعدآباد در آيين گشايش مجتمع فرهنگي بزرگمهر واقع در احمدآباد مستوفي خبرداد ./118

انتهای پیام/

کد خبر 1387092628