تورهاي تهرانگردي در نوروز 88 برگزار مي‌شود

قائم مقام ستاد دائمي تسهيلات سفرهاي کشور ضمن بيان اين مطلب به ميراث آريا(chtn) گفت: تور‌هاي تهرانگردي که با همکاري بخش خصوصي برگزار مي‌شود شامل تورهاي زيارتي، طبيعت‌گردي و بازديد از جاذبه‌هاي تاريخي است.

محمد ابراهيم لاريجاني در ادامه به هفته گردشگري تهران اشاره کرد و گفت: هفته گردشگري تهران از 7 تا 13 فروردين‌ماه برگزار مي‌شود و برنامه‌هاي مختلفي براي آن در نظر گرفته شده است.

وي از ارائه تخفيف ويژه توسط هتل‌ها و ساير مراکز خدمات گردشگري به گردشگران تهراني در طول هفته گردشگري خبر داد و افزود: در اين هفته جشن‌هاي مختلفي نيز در سطح شهر تهران برگزار مي‌شود.

لاريجاني خاطر نشان کرد: سازمان ميراث‌فرهنگي، صنايع‌دستي و گردشگري استان تهران در راستاي معرفي هرچه بيشتر جاذبه‌هاي گردشگري استان با همکاري سازمان صدا و سيما فيلم‌هاي مستندي را تهيه خواهد کرد و در ايام نوروز از سيما پخش مي‌شود.

وي افزود: راهنمايي و رانندگي، پليس راه و ساير دستگاه‌هاي عضو ستاد تسهيلات سفرهاي استان تهران نيز برنامه‌هاي متنوعي را براي خروج همشهريان از تهران به شهرهاي ديگر و گردشگران ورودي به استان تدارک ديده‌اند.

قائم مقام ستاد دائمي تسهيلات سفرهاي کشور يادآور شد: همچنين در راستاي راهنمايي گردشگران ورودي به تهران از چند روز مانده به نوروز چادرهاي اطلاع‌رساني متعددي در مبادي ورودي و خروجي استان تهران نصب مي‌شود./115


انتهای پیام/

کد خبر 1387110816