دستاوردهاي  سازمان ميراث فرهنگي آذربايجان شرقي به نمايش در مي‌آيد

به گزارش ميراث آريا (chtn) به نقل از روابط عمومي سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري آذربايجان شرقي ، تراب محمدي،رئيس اين سازمان ضمن اعلام مطلب فوق افزود : در اين نمايشگاه که از 14 بهمن ماه در محل دائمي نمايشگاه‌هاي بين المللي تبريز برپا خواهد شد سازمان‌ها، نهادها و ادارات استان به نمايش دستاوردهاي خود در سي سال پس از انقلاب اسلامي خواهند پرداخت.

وي ادامه داد:سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري نيز از همين تاريخ تا 21 بهمن ماه در سالن اميرکبير نمايشگاه بين المللي تبريز، پذيراي همشهريان و بازديدکنندگان خواهد بود و فعاليت‌ها و عملکرد خود را به اطلاع عموم خواهند رساند. همچنين مديران و معاونان سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري بر اساس برنامه زمان بندي در غرفه حضور خواهند داشت و به سئوالات و مشکلات مردم به شکل مستقيم رسيدگي مي‌کنند.
رئيس سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري آذربايجان شرقي گفت : اين سازمان به عنوان يکي از سازمان‌هاي مهم و تاثيرگذار در زندگي امروز مردم و با توجه به گستردگي فعاليت‌هاي مرتبط، از مردم شريف استان و خصوصا مردم تبريز دعوت مي‌کند با حضور در نمايشگاه دستاوردهاي انقلاب اسلامي، با دستاوردهاي سازمان ميراث فرهنگي،صنايع دستي و گردشگري استان آشنا شوند.

وي تاکيد کرد : سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري يکي از سازمان‌هاي مهم کشور است که در سال‌هاي اخير و پس از ادغام چند بخش مختلف و هم راستا اينک در حوزه هاي مربوط به توليدات و آموزش صنايع دستي، فعاليت هاي گردشگري و موارد مربوط به ميراث فرهنگي فعاليت دارد و اين فعاليت در استان تاريخي و فرهنگ پروري مانند آذربايجان شرقي مي تواند کمک شاياني به پيشرفت و تعالي جامعه کند.

نمايشگاه بزرگ دستاوردهاي انقلاب اسلامي، از 14 بهمن تا 21 بهمن ماه، همزمان با دهه مبارک فجر، از ساعت 11 صبح الي 18 عصر پذيراي علاقمندان و بازديدکنندگان خواهد بود./106

انتهای پیام/

کد خبر 1387111345