نمايشگاه‌ها و تورهاي تخصصي سالگرد پيروزي انقلاب در نياوران

به گزارش ميراث آريا(chtn) به نقل از اداره کل روابط عمومي سازمان ميراث فرهنگي، صنايع‌دستي و گردشگري، همزمان با سي امين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي، مجموعه فرهنگي- تاريخي نياوران، اقدام به برگزاري نمايشگاه‌هاي مختلف کرده است.

در اين راستا، نمايشگاه از مشروطه تا انقلاب اسلامي در اتاق اسناد کاخ صاحبقرانيه با همکاري تماشاگه مطبوعات از 13 تا 22 بهمن و همچنين نمايشگاه کاريکاتورهاي انقلاب در تالار آبي کاخ نياوران با همکاري اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي شميرانات نيز از 14 تا 22 بهمن و همچنين نمايشگاه دستاوردهاي سي ساله شهرستان شميرانات در حياط هنر، از سوي فرمانداري و ادارات شميران از تاريخ 12 تا 22 بهمن در مجموعه تاريخي- فرهنگي نياوران برگزار مي‌شود.

براساس اين گزارش، نمايشگاه \"عکس روزهاي انقلاب\" کوشک احمد شاهي و \"انقلاب به روايت مطبوعات\" نيز در اين تاريخ در اين مجموعه برگزار خواهد شد.

همچنين به مناسبت سي امين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي تورهاي \"روايت انقلاب\" ويژه دانش‌آموزان با همکاري سازمان فرهنگي- هنري شهرداري تهران از يکم تا 30 بهمن برگزار خواهد شد.

افتتاح باغ موزه کتيبه‌ها با همکاري پژوهشکده زبان و گويش توليد فيلم مستند تسخير کاخ نياوران با همکاري معاونت سينمايي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي و نمايش منتخب فيلم‌هاي آن سال‌ها در سينماي اختصاصي کاخ نياوران و فيلم‌هايي از قبيل تبعيدي‌ها، سفر سنگ، تاراج آفتاب نشين‌ها، دادا، مسافران مهتاب، تشريفات و روز باشکوه از ديگر برنامه‌هاي مجموعه فرهنگي- تاريخي نياوران است که از 13 تا 22 بهمن ماه در اين مجموعه برگزار خواهد شد./120

انتهای پیام/

کد خبر 1387111419