تور جاذبه‌هاي زمستاني شاهرود برگزار مي شود

مجيد آشوري،مديرعامل شرکت تعاوني هيرکان توران شاهرود در گفت و گو با ميراث آريا(chtn) با اعلام اين خبر گفت:يکي از اهداف مهم شرکت تعاوني ما شناساندن شاهرود به گردشگران و همچنين ارائه تورهاي متنوع علمي ، فرهنگي ، هنري ، طبيعت گردي و ايرانگردي با همکاري سازمان ميراث فرهنگي ،گردشگري و صنايع دستي استان سمنان است.

آشوري با اشاره به برگزاري جشنواره \"نغمه و طبيعت\" که به همت شرکت تعاوني هيرکان توران شاهرود برگزار شد،اظهار داشت:اين جشنواره از 11 تا 14 مردادماه سال جاري در جنگل ابر برگزار شد که با استقبال وسيع گردشگران مواجه شود.

وي گفت:همچنين در حال حاضر مشغول تدارک اين جشن در تمام مناطق خوش آب و هواي کشور هستم که بزودي اطلاعات آن به صورت فراخوان ارائه مي‌شود.

وي در ادامه درباره تور جاذبه هاي زمستاني شاهرود خاطرنشان کرد: بازديد از آثار باستاني ، تاريخي و فرهنگي و طبيعت زيباي شاهرود،بازديد از روستايي زيبا محصور شده در رمل‌هاي ماسه اي و غيره از جمله مهمترين برنامه هاي اين تور گردشگري به شمار مي آيد.

وي در پايان افزود:از ديگر برنامه هاي اين تور چهار روزه مي توان به سفر به منطقه کويري طرود، گشت و گذار در بزرگترين نخلستان شمال شرق کشور و پياده روي در کوير اشاره کرد./101

انتهای پیام/

کد خبر 1387111638