آمادگي انعقاد قرار داد با دفاتر خدمات مسافرتي

به گزارش ميراث‌آريا(chtn) مدير سفر کارت ملي در همايش مديران فني دفاتر خدمات مسافرتي با بيان اين مطلب افزود: طرح سفر کارت ملي با توجه به واقعيت‌هاي موجود و بررسي فضاهاي دروني و بيروني حاکم بر اين طرح و حاکم بر صنعت گردشگري کشور تدوين شد.

وي گفت: مهمترين هدف اين طرح تامين منافع دارندگان سفر کارت بود و برمبناي همين شبکه سفر کارت ملي شکل گرفت.

رادمند با بيان اينکه موضوعي که گردشگري را در هر گوشه کشور نگه مي‌دارد تکيه بر گردشگري داخلي است، تصريح کرد: سفر کارت ملي پيش‌بيني خوب سازمان ميراث‌فرهنگي براي حفظ روند گردشگري داخلي و سفر توام با مديريت است.

مدير سفر کارت ملي ادامه داد: استفاده از سفر کارت ملي نشان داد که مي‌توان بحران اقتصاد جهاني را که بر صنعت گردشگري نيز تاثير گذار است با شرايط بهتري از سر گذراند.

وي با بيان اينکه در حال حاضر 30 نمايندگي استاني صدور سفر کارت در کشور فعال هستند، گفت: کارگروه‌هاي استاني نيز با حضور نماينده ستاد سفر کارت و نماينده بانک عامل به طور مرتب نظارت‌هاي لازم را بر روند اجراي اين طرح انجام مي‌دهند.

رادمند با بيان اينکه تاکنون بيش از هزار و 200 مرکز مجهز به پايانه فروش سفر کارت شده‌اند، گفت: در زمينه صدور سفر کارت نيز تا کنون بيش از سه ميليون سفر کارت صادر شده است.

وي خاطر نشان کرد: آن‌چيزي که سفر کارت ملي را تقويت مي‌کند ارزش افزوده‌اي است که بر مبناي آن اين کارت مي‌تواند به مردم خدمات دهد.

رادمند با بيان اينکه دارنده سفر کارت در مسير گردشگري داخلي بايد بتواند تمام نيازهاي خود را پوشش دهد، گفت: در همين راستا مراکز اقامتي، دفاتر خدمات مسافرتي و تورها، رستوران‌ها و شرکت‌هاي حمل و نقل مسافر را وارد شبکه سفر کارت کرده و به جلو هدايت مي‌کنيم./115

انتهای پیام/

کد خبر 138712023