سامانه پيام کوتاه دريافت نظرات مسافران راه اندازي شد

به گزارش ميراث آريا(CHTN)به نقل ازروابط عمومي سازمان راهداري و حمل ونقل جاده‌اي،اين سامانه در تمام نقاط کشور با شماره مذکور قابل دسترسي است و تمام مردم براي فرستادن پيام از طريق اين سيستم مي‌توانند با درج پيش شماره ( کد ) شهرستاني که در آن از وسيله نقليه عمومي استفاده مي‌کنند و بعد از لحاظ کردن يک فاصله،پيشنهادها و ديدگاه هاي خود را به شماره 3000143 ارسال کنند،بدين ترتيب اين سيستم با شناسايي پيش شماره قيد شده، پيامک را به سازمان استاني مربوطه منعکس مي‌کند.

سيستم مزبور به گونه‌اي طراحي شده است که يک نام کاربري به هريک از استان‌هاي کشور براي دسترسي به پيام هاي مربوط به هر استان تعريف شده است و سازمان حمل ونقل و پايانه هاي استان ها ، تنها پيام هاي مرتبط به حوزه استان خود را مشاهده مي‌کنند و در اسرع وقت رسيدگي لازم را انجام مي‌دهند.

عمده‌ترين مزاياي اين سيستم سهولت ارسال پيام و به موقع فرستادن آن در زمان بروز مشکل،سهولت پيگيري موضوع با توجه به وجود شماره تلفن همراه ارسال کننده پيام و شناسايي مسيرهاي داراي مشکل با توجه به فراواني پيام هاي دريافت شده است.

گزارش پس از دريافت ديدگاه‌هاي مسافران و ارزيابي پيام هاي دريافت شده و شناسايي بيش از پيش نقاط ضعف و قوت ، اين سيستم تکميل تر مي‌شود و با امکانات و قابليت هاي بيشتري به هموطنان و مسافران بخش جاده‌اي،سرويس دهي خواهد کرد.

شايان ذکر است بسترها و زيرساخت‌هاي سامانه پيام کوتاه 3000143 در دفتر فن آوري اطلاعات سازمان راهداري و حمل ونقل جاده اي فراهم شده و رسيدگي به شکايات و انتقادات از طريق ادارات حمل ونقل مسافر استان ها و نظارت و کنترل مراحل کار از طريق دفتر حمل ونقل مسافر سازمان راهداري و حمل ونقل جاده اي انجام مي‌شود. /106

انتهای پیام/

کد خبر 1387121617