افتتاح بازارچه صنايع دستي در استان مرکزي

رئيس سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري استان مرکزي در گفتگو با ميراث آريا(chtn) با اعلام اين خبر گفت: بازارچه اي به نام قلعه سلطان آباد (نام قديمي اراک ) امروز در استان افتتاح مي شود که اين بازارچه داراي 20 غرفه صنايع دستي است.

حسيني همچنين از هماهنگي تمام دستگاه ها براي استقبال از ميهمانان نوروزي استان خبر داد و تصريح کرد: نيروي انتظامي، بهداشت و درمان، سازمان بازرگاني استان و جمعيت هلال احمر در ايام نوروز مسئولان سازمان ميراث فرهنگي را همراهي مي‌کنند.

حسيني در ادامه افزود: 120 اکيپ ثابت و سيار در سطح استان براي رسيدگي به وضعيت خدمت رساني به مسافران نوروزي در سطح استان فعال هستند .

وي همچنين از استقرار ايستگاه هاي اطلاع رساني در مبادي شهر خبر داد و تصريح کرد: در طول مسير و در مبادي ورودي شهر مسافران مي توانند از ايستگاه هاي اطلاع رساني استفاده کنند.

رئيس سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري استان مرکزي با اشاره به فعاليت ستاد تسهيلات سفر در شهرستان هاي اين استان اظهار داشت: در هر يک از شهرستان‌هاي استان مرکزي فرمانداران به عنوان روساي ستاد مشغول انجام وظايف و ارائه خدمات به مسافران نوروزي هستند.

حسيني در ادامه به برگزاري بازارچه‌هاي صنايع دستي در شهرهاي محلات، خمين ،تفرش و اراک اشاره کرد و گفت : بازارچه هاي صنايع دستي مورد استقبال گردشگران قرار گرفته اند. /100

انتهای پیام/

کد خبر 1388010226