گردشگران خارجي پيام آوران انتقال فرهنگ انقلاب هستند

به گزارش ميراث آريا(chtn) به نقل از روابط عمومي سازمان ميراث فرهنگي، صنايع‌دستي و گردشگري خراسان رضوي، جواد آرين منش اظهار داشت: با توجه به اينکه در سال حدود يک ميليون گردشگر خارجي از جهان وارد مشهد مي‌شوند، اين شهر مي تواند مرکز صدور انقلاب و پيام آن به کل جهان باشد.

نماينده مردم مشهد و کلات در مجلس شوراي اسلامي به توسعه گردشگري خارجي در ايران و مشهد تاکيد کرد و ادامه داد: آنچه که بيش از اقتصاد اهميت دارد تأثيرات فرهنگ گردشگران است که بايد برنامه ريزي دقيقي براي صدور انقلاب از اين مسير صورت گيرد.

وي با بيان اين که گردشگران مي‌توانند با واقعيت دل ايران آشنا شوند، بيان کرد: افزايش گردشگران خارجي به طور کلي نيازمند مجموعه اقدامات به هم پيوسته است که بايد در قالب جامعي طراحي شود.

وي اضافه کرد: اطلاع رساني و معرفي جاذبه‌هاي ايران به کشورهاي ديگر و بهره‌گيري از رسانه‌هاي بين المللي و توزيع بروشورهايي که بتوانند ايران را به مشتاقان سفر در خارج کشور معرفي کنند، اولين گامي است که بايد براي توسعه گردشگري خارجي برداشته شود.

آرين منش ادامه داد: وجود امکاناتي از قبيل تورهاي توانمند گردشگري، هواپيمايي مجهز و مناسب، وجود پليس گردشگري، هتل‌ها و اماکن اقامتي مناسب و دفاتر تورگرداني مجهز و قوي از ديگر کارهايي است که بايد براي جذب گردشگر خارجي انجام داد./115

انتهای پیام/

کد خبر 138801023