پذيرايي داوطلبانه مردم از مسافران نوروزي در برخي استان‌ها

علي محمد نمازي در گفتگو با ميراث آريا(CHTN) تاکيد کرد:يکي از موضوعاتي که در تمامي استان‌ها مشهود بود هماهنگي ميان دستگاه هاي اجرايي براي تسهيل سفرهاي نوروزي بود.

وي تصريح کرد:در تمامي استان‌هاي کشور استانداران از نزديک در جريان فعاليت ستاد تسهيلات سفرهاي استان قرار داشتند.

ناظر عالي سازمان ميراث فرهنگي،صنايع دستي و گردشگري کشور تامين ارزاق عمومي مورد نياز را يکي از اقدامات انجام شده در همه استان‌هاي کشور ذکر کرد و افزود:در بسياري از استان‌ها يخچالهايي تعبيه شده بود که ارزاق مورد نياز مردم مانند گوشت و ماهي با قيمت مناسب عرضه مي‌شد.

نمازي با اشاره به اطلاع رساني مناسب دستگاه هاي مسئول در استان‌هاي کشور تصريح کرد: در استان‌هايي که از نزديک شاهد فعاليت‌هاي انجام شده بودم علاوه بر تبليغاتي که در اختيار گردشگران قرار مي گرفت تلويزيون‌هاي شهري نيز به پخش برنامه‌هايي درباره جاذبه‌هاي گردشگري استان و راهنمايي گردشگران مي‌پرداخت.

وي با اشاره به اقدامات انجام شده براي اسکان همه مسافران نوروزي تصريح کرد:با وجود افزايش حجم مسافران مشکل اسکان وجود نداشت و در شهرهايي نيز که در روزهاي اول برخي مشکلات براي اسکان رخ داده بود با هماهنگي دستگاه‌هاي مسئول مشکلات رفع شد.

نمازي گفت:تمام امکانات موجود در شهرها براي اسکان مسافران نوروزي بسيج شده بود.

وي افزود:در برخي از استان‌هاي کشور مردم مسافراني را که امکان اسکان نيافته بودند را در خانه هاي خود پذيرايي کردند و حتي برخي از مردم براي مسافراني که در چادرها اقامت داشتند نان محلي و محصولات غذايي محلي برده بودند./105

انتهای پیام/

کد خبر 1388011715