احداث مجتمع ساحلي در منطقه نمونه گردشگري عسگرآباد

سرمايه گذار مجتمع ساحلي سپهرکيا در اين رابطه به ميراث آريا (CHTN) گفت: منطقه نمونه گردشگري عسگر آباد در 12 کيلومتري کياشهر _ چمخاله قرار دارد.

عباس زرکوب در خصوص امکانات در نظر گرفته شده براي اين مجتمع ساحلي گفت: احداث اردوگاه و کمپينگ، هتل چهارستاره ، متل 100 واحده و دهکده توريستي اقامتي از جمله امکانات پيش بيني شده براي ايجاد اين مجتمع است.

مدير عامل شرکت عمران سپهرکيا ايجاد شهربازي،سرزمين عجايب و پارک آبي را از امکانات تفريحي اين منطقه عنوان کرد و افزود: در بخش ورزشي اين مجتمع نيز امکانات صخره‌نوردي و کوهنوردي، سالن اسکواش و زمين تنيس، فوتبال و بسکتبال و پيست دوچرخه‌سواري و موتورسواري نيز احداث خواهد شد.

زرکوب ايجاد باغ پرندگان، تور گشت، جنگل و دريا، ايجاد فرهنگسرا با امکاناتي همچون آمفي تئاتر، سالن کنفرانس و سمينار، کتابخانه، کافي نت، موزه مردم‌شناسي، موزه گياه‌شناسي و بخش نجوم آماتور، گلخانه و پرورش گل‌هاي تزئيني و صادراتي را از جمله امکانات بخش سياحتي و تفريحي مجموعه برشمرد.

وي افزود: همچنين در طراحي اين مجتمع امکانات پذيرايي همچون چايخانه سنتي، رستوران گردان و مرکز تفريحات سالم، بخش بازارچه و مرکز تجارت بين‌المللي برنج و چاي نيز پيش‌بيني شده است./115

انتهای پیام/

کد خبر 1388011728