اطلاع رساني جشنواره فيلم و عکس صنايع‌دستي بين المللي مي‌شود

به گزارش ميراث آريا(chtn)، دبير جلسات گفتمان هنرهاي سنتي، صنايع‌دستي و رسانه در نشست مشترک با مديران ارشد شبکه خبري پرس تي وي با بيان اين مطلب گفت: معاونت هنرهاي سنتي و صنايع‌دستي نهايت همکاري را در بخش‌هاي مختلف اجراي اين جشنواره از اين شبکه خبري بين المللي انتظار دارد.

داوود سماواتي يار ادامه داد: با توجه به اينکه جشنواره مذکور در بعد بين المللي برگزار مي‌شود، نيازمند اطلاع رساني در قالب تيزرهاي تبليغاتي، اعلام فراخوان، برنامه‌هاي زنده مرتبط با برپايي جشنواره در شبکه‌هاي برون مرزي هستيم.

وي با اشاره به اينکه جشنواره فيلم و عکس هنرهاي سنتي و صنايع‌دستي همزمان در دو استان ديگر برگزار مي‌شود، اظهار داشت: ممکن است بخش فيلم و عکس به صورت جدا گانه در دو استان برگزار شود و مشارکت در زمينه اطلاع رساني صحيح آن براي معاونت صنايع‌دستي کشور از اهميت ويژه‌اي برخوردار است.

دبير دومين جشنواره فيلم و عکس هنرهاي سنتي و صنايع‌دستي تصريح کرد: همچنين با توجه به ابعاد بين المللي اين جشنواره توسط بخش بين الملل شناسايي مناسبي از کساني که علاقه مند به حضور در بخش فيلم و عکس هنرهاي سنتي و صنايع‌دستي هستند به عمل آمده است.

سماواتي يار در ادامه اظهار داشت: خوشبختانه با مکاتبات انجام شده استقبال خوبي از سوي هنرمندان در بخش فيلم و عکس در اقصي نقاط جهان براي حضور آثاردر جشنواره شده است.

مدير دفتر تهران شبکه خبري پرس تي وي نيز با اشاره به اهميت پرداختن به جشنواره فيلم و عکس صنايع‌دستي در ابعاد رسانه‌هاي برون مرزي افزود: براي رسيدن به نتيجه مطلوب مي‌توان زمينه‌هاي همکاري را در بخش‌هاي مختلفي چون پخش برنامه‌هاي زنده و يا تيزرهاي تبليغاتي با هدف جذب هنرمندان و علاقه مندان از سراسر جهان براي شرکت در جشنواره معطوف کرد.

حسن بهشتي پور خاطرنشان کرد: يکي از امکانات مناسب شبکه خبري پرس تي وي سايت اين شبکه است که بهره مندي از پتانسيل اين بخش به منظور معرفي جشنواره فيلم و عکس صنايع‌دستي بسيار موثر خواهد بود.

وي ياد آور شد: استفاده از سايت شبکه خبري پرس تي وي به منظور چاپ فراخوان اين جشنواره از ديگر زمينه‌هاي همکاري است که به طور حتم تأثير گذاري مناسبي دارد.

اين مقام مسئول اظهار اميدواري کرد: با همکاري‌هاي بيشتر ميان اين دو حوزه جذب هنرمندان و کارشناسان خارج از کشور براي شرکت در اين جشنواره راحت‌تر صورت گرفته و اين موضوع تأثير بسزايي در موفقيت هر چه بيشتر جشنواره بين المللي فيلم و عکس هنرهاي سنتي و صنايع‌دستي دارد./111

انتهای پیام/

کد خبر 1388022640