برگزاري کارگاه‌هاي آموزشي براي مسئولان خانه‌هاي جهانگردي

سرپرست دفتر بازاريابي و تبليغات گردشگري سازمان ميراث‌فرهنگي، صنايع‌دستي و گردشگري در گفتگو با ميراث‌آريا(chtn) با بيان اين مطلب افزود: هدف از برگزاري اين کارگاه،‌ آموزش شيوه‌هاي تهيه اقلام تبليغاتي کارآمد، گسترده و بنا به سليقه مخاطبان است.

مجيد اسفنديار آموزش روش‌هاي بازاريابي براي هر منطقه و استان را از ديگر اهداف برگزاري اين کارگاه‌ آموزشي عنوان کرد و يادآور شد: اين کارگاه با حمايت مالي بخش خصوصي در شهريورماه برگزار مي‌شود.

سرپرست دفتر بازاريابي و تبليغات گردشگري همچنين به ايجاد بانک اطلاعات جامع گردشگري در خانه‌هاي جهانگردي استان‌ها در سال جاري اشاره کرد و افزود: اين کار با هدف دسترسي آسان به آخرين اطلاعات گردشگري استان‌ها انجام مي‌شود.

اسفنديار انتشار مقاله‌هاي علمي و تحليلي به منظور توجه به خانه‌هاي جهانگردي را از ديگر برنامه‌هاي دفتر بازاريابي و تبليغات گردشگري عنوان کرد و گفت: هدف از اين کار آشنايي مخاطبان با فعاليت‌هاي خانه‌هاي جهانگردي و جلب همکاري گروه‌ها و نهادهاي مختلف فعال در اين زمينه است.

وي خاطرنشان کرد: بررسي تجربيات کشورهاي توسعه يافته در زمينه توسعه گردشگري و جلب مشارکت‌هاي مردمي با هدف پياده‌سازي برنامه‌ها و فعاليت‌هاي اين کشورها از ديگر برنامه‌هايي است که از طريق ارتباط با دفاتر نمايندگي اطلاع‌رساني گردشگري و سفارتخانه‌هاي جمهوري اسلامي ايران در خارج از کشور انجام مي‌شود./115


انتهای پیام/

کد خبر 1388050448