آموزش صنايع‌دستي گيلان اعتبار 200 ميليوني گرفت

محمد علي يوسفي در گفتگو با ميراث آريا(chtn)، با بيان اين مطلب گفت: آموزش رشته‌هاي صنايع‌دستي و هنرهاي سنتي گيلان در سال مالي 88 هنوز آغاز نشده است.

وي با اشاره به اينکه اعتبار مذکور از محل اعتبارات استاني به بخش آموزش تخصيص داده شده است، اظهار داشت: هر ساله بخش اعظم اعتبارات استاني به آموزش و ترويج رشته‌هاي صنايع‌دستي و هنرهاي سنتي اختصاص مي‌يابد.

معاون هنرهاي سنتي و صنايع‌دستي اين استان ادامه داد: اين اعتبار در کنار تخصيص در بخش آموزش رشته‌هاي صنايع‌دستي و هنرهاي سنتي مربوط به حقوق کارکنان اين معاونت هم مي‌شود.

يوسفي تصريح کرد: آموزش رشته‌هاي صنايع‌دستي و هنرهاي سنتي گيلان از مهرماه سال جاري با انعقاد قرار داد با شرکت‌هاي بخش خصوصي آغاز مي‌شود.

وي افزود: در سال جاري معاونت هنرهاي سنتي و صنايع‌دستي استان گيلان آموزش بيش از يک هزار و 500 هنرجو را در رأس برنامه‌هاي خود قرار داده است.

اين مقام مسئول در ادامه اظهار داشت: در سال مالي 87 آموزش يک هزار و 315 هنرجوي صنايع‌دستي و هنرهاي سنتي در دستور کار اين معاونت قرار گرفت.

محمد علي يوسفي خاطرنشان کرد: معاونت صنايع‌دستي گيلان تلاش مي‌کند از محل اعتبارات مذکور تعداد آموزش پذيران رشته‌هاي هنرهاي سنتي را در سال جاري افزايش دهد./111

انتهای پیام/

کد خبر 1388062418