بخش خصوصي و دولتي بايد به همدلي برسند

به گزارش ميراث آريا (chtn) سيدرضا موسوي افزود: حمايت از بخش خصوصي در سرلوحه برنامه‌هاي معاونت گردشگري سازمان ميراث فرهنگي است و موفقيت سرمايه‌گذاران در حوزه گردشگري با حمايت سازمان ميراث فرهنگي شامل حال کشور نيز خواهد شد.

وي افزود:تا همدلي به وجود نيايد مناطق آزاد همچنان با شرايط نامطلوب به کار خود ادامه مي‌دهند.

معاون گردشگري سازمان ميراث فرهنگي کشور تصريح کرد: تمام تلاش معاونت گردشگري در تهران و استان‌ها حمايت از بخش خصوصي است همچنين که با همگام بودن اين دو بخش مي‌توان علاوه بر حل مشکلات به ايده‌آل‌ها نيز دست يافت.

موسوي يادآور شد: گردشگري تنها صنعت و مقوله‌اي است که در کشور ما تحت هر شرايطي دچار آسيب مي‌شود.

معاون گردشگري سازمان ميراث فرهنگي کشور خاطرنشان کرد: در زمان جنگ کمتر کسي بود که در حوزه گردشگري سرمايه‌گذاري کند و بعد از آن نيز تمام سعي بر بازساز‌ي بود.

وي متذکر شد: صنعت گردشگري در چند سال اخير مورد توجه قرار گرفت و براي توسعه گردشگري نياز به زيرساخت است که در حال حاضر سرمايه‌گذاران علاقمند و دلسوز براي شکوفايي ايران اقدام به سرمايه‌گذاري مي‌کنند.

موسوي با بيان اينکه صنعت گردشگري رو به رشد است، گفت: به عنوان نمونه هتل‌هاي ساخته شده پس از چند سال افت مي‌کنند پس صنعت هتلداري بايد بازنگري و به روز شود و مطابق تواقعات نسل جديد به پيش رود.

اين مقام مسئول در سازمان ميراث فرهنگي کشور يادآور شد: همچنين استانداردسازي، ارائه خدمات و آموزش هتلداري از جمله موارد ضروري است بايد مورد توجه ويژه قرار گيرد.

موسوي تصريح کرد: يکي از اولويت‌هاي ستاد تسهيلات سفر برنامه‌ريزي براي سفر مردم است تا با اطلاع‌رساني از امکانات قابل ارائه در فصول مختلف سال مردم در ايام تعطيل تنها به نقاط خاصي از کشور سفر نکنند.

وي افزود: در فصل تابستان به دليل گرما تخفيفات مناسبي ارائه مي‌شود ولي در ديگر فصل‌ها به دليل افزايش قيمت‌ها و خدمات پايين گردشگران کمتري به کيش سفر مي‌کنند.

معاون گردشگري سازمان ميراث فرهنگي کشور اضافه کرد: ايجاد شرايطي مناسب براي جذب گردشگر نيازمند آسيب شناسي و بازنگري است.

اين مقام مسئول در سازمان ميراث فرهنگي ادامه داد:همچنين بايد با علت يابي عدم رغبت گردشگران براي سفر به اين مناطق مشکلات را پيگيري کنيم تا سرمايه گذاري نيز آسيب کمتري ببيند./117

انتهای پیام/

کد خبر 1388081222