به گزارش ميراث آريا(CHTN)، مدير کل توسعه و ترويج اين معاونت با حضور در جمع نمايندگان تشکل‌هاي غير دولتي صنايع‌دستي با بيان اين مطلب گفت: معاونت هنرهاي سنتي و صنايع‌دستي در اجراي برنامه‌ها تشکل‌هاي غير دولتي را مورد توجه قرار مي‌دهد.

ساسان قاسمي تصريح کرد: اين معاونت امکانات استاني خود را به منظور تعامل بيشتر و موفق‌تر در اختيار تشکل‌هاي مردم نهاد صنايع‌دستي قرار مي‌دهد.

وي با اشاره به اينکه سطح فعاليت‌هاي معاونت هنرهاي سنتي و صنايع‌دستي به سمتي پيش مي‌رود که امکان ارتباط با تشکل‌هاي مردم نهاد صنايع‌دستي استاني نيز به وجود مي‌آيد، اظهار داشت:‌ به نظر مي‌رسد تعامل اين معاونت با تشکل‌هاي مردم نهاد صنايع‌دستي ادامه همکاري‌ها را راحت‌تر مي‌کند.

مدير کل توسعه و ترويج معاونت هنرهاي سنتي و صنايع‌دستي ادامه داد: تنها در قالب ارتباطات متمرکز با تشکل‌هاي مردمي صنايع‌دستي امکان انتقال تجربيات وجود دارد.

اين مقام مسئول اضافه کرد: در بخش آموزش صنايع‌دستي و هنرهاي سنتي نيز آمادگي کامل براي واگذاري اين بخش به تشکل‌هاي مردم نهاد صنايع‌دستي وجود دارد.

وي با بيان اينکه در جشنواره‌هاي داخلي و خارجي نيز امکان حضور نمايندگان بخش خصوصي صنايع‌دستي هست، گفت: با انجمن‌ها و تشکل‌هاي مرتبط با حوزه فرهنگي و هنري خارج از کشور در ارتباطيم و اين موضوع امکان تعاملات بيشتر را فراهم مي‌کند.

قاسمي در ادامه اظهار داشت: با درخواست‌هاي مختلفي از سوي انجمن‌هاي خارج از کشور که مورد وصول دولت جمهوري اسلامي هستند روبرو هستيم که مي‌توان در تعاملات آينده از صنايع‌دستي تأثير گذار باشند.

مدير کل توسعه و ترويج ياد آور شد: معاونت هنرهاي سنتي و صنايع‌دستي با جديت تعامل ميان تشکل‌هاي مردمي با بخش دولتي را پيگيري مي‌کند./111

انتهای پیام/

کد خبر 1388081252