سراي فيل هم بازارچه صنايع دستي شد

به گزارش ميراث آريا(chtn)، معاون هنرهاي سنتي و صنايع دستي سازمان ميراث فرهنگي،صنايع دستي و گردشگري استان فارس با بيان اين مطلب گفت: مرمت بناي تاريخي سراي فيل به منظور تبديل آن به بازارچه دائمي صنايع دستي در دست اجرا است که تاپايان سال جاري مرمت آن به اتمام خواهد رسيد.

حبيب شهبازي در ادامه به بناي تاريخي سراي مشير اشاره کرد و افزود: همچنين بناي تاريخي سراي مشير پس از مرمت به بازارچه صنايع دستي تبديل مي شود .

وي با اشاره به مرمت بناي تاريخي سراي مشير شيراز گفت : با پايان يافتن مرمت اين بناي تاريخي دوره قاجاريه در شيراز شاهد بهره‌برداي از آن درقالب غرفه هايي جهت واگذاري به صنعتگران خواهيم بود.

شهبازي در ادامه با اشاره به اينکه نمايشگاه صنايع دستي شيراز از 7 تا 15 آبانماه جاري در قالب 80 غرفه پذيراي علاقمندان است ، گفت : اين نمايشگاه با همکاري معاونت فرهنگي شهرداري شيراز و بخش خصوصي بر پا شده است که هر روز از ساعت 9تا 12 و 16 تا 21 در باغ ملي شيراز براي بازديد عموم داير است .

وي اضافه کرد : اين نمايشگاه از جمله نمايشگاه‌هاي دوره اي و فصلي است که براي حمايت از صنايع دستي و توليدکنندگان برپا شده و نمايشگاه سراسري صنايع دستي استان نيز همچون ساليان گذشته دراسفند ماه در شيراز برگزار خواهد شد./104

انتهای پیام/

کد خبر 1388081265