مطالعه شهرک‌ها و بازارچه صنايع‌دستي بجنورد پايان يافت

علي عابدي در گفتگو با ميراث آريا(chtn)، اظهارداشت: بررسي و تحقيق در زمينه طرح مطالعاتي بازارچه‌ها و شهرک‌هاي صنايع‌دستي در استان خراسان‌شمالي پايان يافته است.

وي با اشاره به اينکه اجراي اين طرح بر عهده دولت است، افزود: در اين کارگروه مسائل مربوط به مکان‌هاي پيشنهادي در خصوص احداث بازارچه و شهرک صنايع‌دستي به دقت بررسي شد.

معاون هنرهاي سنتي و صنايع‌دستي خراسان شمالي تحقيق نقاط قوت و ضعف اين پروژه را از ديگر مسائلي دانست که در کارگروه گردشگري به آن پرداخته شد.

عابدي بر اهميت انتخاب فضاي مناسب براي احداث بازارچه و شهرک‌ صنايع‌دستي تأکيد کرد و گفت: دسترسي به اين 2 مکان بايد آسان باشد تا خريداراني که قصد بازديد دارند با مشکلي در رفت و آمد مواجه نشوند.

به گفته اين مقام مسئول مسير ورودي از سمت تهران به بجنورد و مسير خروجي بجنورد به مشهد 2 فضايي است که براي اين امر پيشنهاد شده است.

معاون هنرهاي سنتي و صنايع‌دستي خراسان شمالي يادآور شد: افراد بسياري در اين مسير تردد دارند که مي‌تواند به رونق هنرهاي سنتي و صنايع‌دستي در اين استان کمک کند.

عابدي با بيان اينکه اين طرح مطالعاتي بعد از گرفتن مصوبه از کارگروه گردشگري استان خراسان شمالي مي‌تواند نسبت به تأمين زيرساخت‌هاي لازم اقدام کند، خاطر نشان کرد: پس از اعلام ضعف و کاستي‌هاي مکان‌هاي پيشنهادي طرح‌هاي مطالعاتي به مرحله اجرا در مي‌آيند.
112/





انتهای پیام/

کد خبر 138808128