اتمام عمليات اجرايي احداث کمپينگ \"پهره\" در سيستان و بلوچستان

معاون سرمايه گذاري و طرح‌هاي سازمان ميراث فرهنگي،صنايع دستي و گردشگري استان سيستان و بلوچستان با بيان مطلب فوق به ميراث آريا(chtn) گفت: در راستاي اجراي مصوبات سفر هيات دولت به استان مبني بر احداث کمپينگ در هر يک از شهرستان هاي استان و تامين حداقل اعتبار مورد نياز پروژه از محل اعتبارات ملي،کمپينگ پهره در اراضي به وسعت سه هکتار در محل بوستان نماز شهر ايرانشهر احداث شد.

ماندانا زنگنه سروش افزود:با توجه به اينکه اعتبار اين پروژه اواخر فروردين ماه ابلاغ شد با تلاش و پيگيري فراوان همکاران در معاونت سرمايه‌گذاري و طرح‌ها تا پايان سال مالي تنها مکان يابي انجام و واگذاري اراضي از شهرداري ايرانشهرمحقق شد.

وي در خصوص اعتبار هزينه شده براي اين پروژه گفت:هزار ميليون ريال اعتبار از محل اعتبارات تملک دارائي‌هاي ملي براي احداث کمپينگ پهره هزينه شده است همچنين اين پروژه طي پنج ماه اجرا شد.

معاون سرمايه‌گذاري و طرح‌هاي سازمان ميراث فرهنگي تصريح کرد:15 دستگاه آلاچيق،سرويس بهداشتي و نمازخانه به وسعت 85 متر مربع،10 سکوي نصب چادر،10 نيمکت،10 سطل زباله،کيوسک عرضه تنقلات و کيوسک عرضه صنايع دستي از جمله تاسيسات پيش‌بيني و اجرا شده در پروژه است./117

انتهای پیام/

کد خبر 1388090717