احداث 4 بازارچه صنايع‌دستي در گيلان قطعي شد

محمد علي يوسفي در گفتگو با ميراث آريا(chtn)، اظهارداشت: بر اساس مطالعات انجام شده، ايجاد 4 بازارچه در دستور کار معاونت هنرهاي سنتي و صنايع‌دستي اين استان قرار گرفته است.

معاون هنرهاي سنتي و صنايع‌دستي استان گيلان افزود: از ميان 7 فضايي که براي بازارچه انتخاب شده بود، پس از انجام مطالعات در نهايت احداث 4 بازارچه هنرهاي سنتي و صنايع‌دستي تصويب شد.

اين مقام مسئول در ادامه افزود: در حال حاضر اقدامات اجرايي براي احداث اين بازارچه‌ها در حال انجام است.

معاون هنرهاي سنتي و صنايع‌دستي گيلان ادامه داد: احداث 2 بازارچه نيز در فاز دوم اجرايي است و معماري فضاهاي مورد نظر در حال اجراست.

يوسفي با اشاره به اينکه 7 بازارچه انتخابي در اولين مرحله در شهرستان‌هاي آستارا، تالش، انزلي، رشت، فومن، لاهيجان و صومعه سرا واقع شده‌، تصريح کرد: پس از انجام مطالعات احداث بازارچه در شهرستان‌هاي تالش، انزلي،صومعه سرا و لاهيجان قطعي شد.

به گفته وي مکان انتخابي در فومن و آستارا به علت محدود بودن فضا پس از مطالعات تأييد نشدند و معاونت هنرهاي سنتي و صنايع‌دستي اين استان قصد دارد فضاهاي مناسب‌تري را انتخاب کند.

معاون هنرهاي سنتي و صنايع‌دستي گيلان در پايان خاطرنشان کرد: زمين‌هاي مورد نظر در شهرستان رشت نامناسب بوده و بايد دوباره فضاهايي در اين استان انتخاب شود./112


انتهای پیام/

کد خبر 1388090725