نخستين سالنامه جامع گردشگري ايران در دست انتشار

به گزارش ميراث‌آريا(chtn) اين سالنامه به صورت رنگي با بيش از 50 عکس اختصاصي و 331 تصوير از جاذبه‌هاي طبيعي و تاريخي ايران و همچنين ارايه مسيرهاي گردشگري همراه با کروکي اختصاصي آنها به عنوان پيشنهادهاي سفر در هر ماه عرضه خواهد شد.

در تمامي صفحات اين سالنامه، يک جاذبه گردشگري با عکس و توضيحات کامل در ارتباط با آن جاذبه معرفي شده است. اين جاذبه‌ها طيف وسيعي از جاذبه‌هاي تاريخي، فرهنگي و طبيعي را در بر مي‌گيرد. همچنين تمامي آيين‌ها، جشن‌ها و رخدادهاي باستاني نيز در روزشمار اين سالنامه ذکر شده است.

نگاهي به مفاهيم پايه در گردشگري علمي، اصول توسعه پايدار در گردشگري و کدهاي اخلاقي در گردشگري از ديگر موارد ارايه شده توسط تهيه‌کنندگان اين گاه‌شمار است.

اين گاه‌شمار با نگرش علمي، تمامي شاخه‌هاي اصلي گردشگري از جمله اکوتوريسم، گردشگري فرهنگي، گردشگري تجاري و زير شاخه‌هاي گردشگري از جمله گردشگري ورزشي، گردشگري صنعتي‌، کوهنوردي، بيابانگردي، دامنه نوردي، غارنوردي، گردشگري درماني، گردشگري مذهبي، ديدار از آيين‌هاي نمايشي، گردشگري شهري، گردشگري نمايشگاهي و... را شامل مي‌شود.

اين سالنامه به همت موسسه فرهنگي هنري فاطر هنر و کانون تبليغاتي صحيفه نور و با نظارت کارشناسان متخصص حوزه گردشگري تهيه شده و براي تمامي دست اندرکاران و علاقه‌مندان صنعت گردشگري، هتلداري و صنايع وابسته مفيد است./115

انتهای پیام/

کد خبر 1388101516