تور آشناسازي به مقصد چابهار

مجيدفرقاني در گفتگو با ميراث‌آريا(chtn) ضمن اعلام اين خبر افزود: برگزاري اين تور از مصوبات نهمين جلسه کميته گردشگري طرح ملي ساماندهي روابط تجاري، اقتصادي و فرهنگي خليج فارس بود که در تاريخ 25 و 26 آذرماه در منطقه آزاد چابهار برگزار شد.

وي اظهار داشت: متاسفانه به دليل دوري راه، هزينه بالاي بليط و مشکلات دسترسي زميني علاقه چنداني از سوي گردشگران براي سفر به اين منطقه وجود ندارد، مگر افرادي که در شاخه‌هاي خاصي از گردشگري فعاليت دارند.

فرقاني تصريح کرد: در رابطه با برگزاري اين تور برنامه‌ريزي‌هاي لازم در دست انجام است و قرار است که اين تور براي مديران عامل 10 دفتر خدمات مسافرتي و گردشگري خراسان‌رضوي برگزار شود.

وي افزود: اين تور با هدف معرفي منابع و ظرفيت‌هاي گردشگري منطقه آزاد چابهار و براي مديران عامل دفاتري برگزار مي‌شود که تمايل بيشتري براي فعاليت در زمينه تورگرداني به مقصد چابهار دارند.

مديرعامل شرکت خدمات مسافرت هوائي، جهانگردي و زيارتي خاورسير مشهد اضافه کرد: همچنين در صدد هستيم تعدادي از سرمايه‌گذاران را براي آشنايي با فرصت‌هاي سرمايه‌گذاري در منطقه آزاد چابهار با اين تور همراه سازيم./115






انتهای پیام/

کد خبر 1388101537