فراخوان جديد صندوق براي واگذاري تعدادي از بناهاي تاريخي

به گزارش ميراث آريا(chtn) و به نقل از روابط عمومي صندوق احياء و بهره‌برداري از بناها و اماکن تاريخي؛ قرار است از سوي اين صندوق، مجموعه‌هاي تاريخي کاروانسراي امين‌آباد اصفهان، خانه‌هاي حکيم (اصفهان)، باغ پهلوان‌پور مهريز (يزد)،حجت‌آباد وزير (يزد)، کاروانسراي لات (رشت)، ابراهيم‌آباد (اردبيل)، چلبي اوغلو و حمام سالار (زنجان) براي مرمت و بهره‌برداري به سرمايه‌گذاران واگذار شوند.

متقاضيان واجد شرايط (اعم از اشخاص حقيقي و حقوقي) مي‌توانند براي دريافت اسناد مزايده از تاريخ دهم بهمن ماه سال جاري حداکثر تا پايان وقت اداري روز شنبه 17 بهمن ماه به نشاني تهران، خيابان خالد اسلامبولي، خيابان يازدهم، شماره 8 (10 قديم) مراجعه کنند.

شرکت‌کنندگان در مزايده بايد تا پايان وقت اداري روز سه شنبه 27 بهمن ماه مدارک مرتبط را تکميل و به دفتر حقوقي صندوق تحويل و رسيد دريافت کنند.

ميزان سپرده تضمين شرکت در مزايده مبلغ پنجاه ميليون ريال به صورت ضمانت‌نامه بانکي يا چک بين بانکي به نام صندوق احياء و بهره‌برداري از اماکن تاريخي و فرهنگي کشور است. تاريخ بازگشايي پاکت‌ها در اسناد مزايده تعيين شده و حضور شرکت‌کنندگان اختياري است./118

انتهای پیام/

کد خبر 1388110120