آغاز به کار و کلنگ زني دهها پروژه ميراث فرهنگي

به گزارش ميراث آرياchtn)) به نقل از روابط عمومي سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري آذربايجان شرقي، تراب محمدي در اين رابطه گفت: با تلاش همکاران سازمان در بخش‌‌هاي مختلف، در دهه فجر امسال دهها پروژه مختلف براي افتتاح و کلنگ زني آماده شده اند و با افزوده شدن اين پروژه ها به مجموعه فعاليتي حوزه هاي ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري شاهد شکوفايي بيش از پيش آنها خواهيم بود.

رئيس سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري آذربايجان شرقي افزود: کمپ هاي گردشگري ، زير ساختهاي گردشگري و مراکز اقامتي در شهرستانهاي مختلف از جمله مراکز آماده شده براي اين ايام هستند.

دبير کارگروه ميراث فرهنگي و گردشگري استان، از تلاش صورت گرفته براي اجراي پروژه هاي مرمتي تقدير کرد و افزود: مرمت تعدادي از ابنيه تاريخي استان نيز به همت مرمتگران سازمان به پايان رسيده و به مناسبت ايام دهه فجر اين ابنيه افتتاح و بازگشايي خواهند گرديد و براي مصارف گوناگون در اختيار مردم قرار خواهند گرفت.

رئيس شوراي فني صنايع دستي آذربايجان شرقي گفت: برگزاري مراسم تجليل از سالها فعاليت و تلاش هنري هنرمندان صنايع دستي و هنرهاي سنتي استان نيز در ايام دهه فجر انجام خواهد شد تا از اين بزرگان زحمتکش که حافظان و ناقلان فرهنگ و هنر بومي و ملي کشورمان هستند تقدير و تجليل به عمل آيد.

مراسم افتتاح و کلنگ زني پروژه هاي مختلف سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري آذربايجان شرقي با حضور مسئولين کشوري و استاني سازمان، مقامات لشکري و کشوري و مردم هنردوست و فرهنگ پرور استان در ايام دهه فجر در تمام نقاط استان برگزار خواهد شد./106

انتهای پیام/

کد خبر 1388110213