آمار گردشگران کشور بر اساس \" نفر شب اقامت \"محاسبه مي شود

به گزارش ميراث آريا(chtn) سيد رضا موسوي در نشست اعضاي ستاد تسهيلات سفر استان گيلان که در استانداري گيلان برگزار شد، افزود: بخشي از تهيه آمار براي برنامه ريزي است و اين امر موجب مي‌شود در دوره بعد رسيدگي و سفرها با برنامه ريزي بهتري براي ارايه خدمات به گردشگران صورت گيرد.

وي اظهار داشت : امسال وظيفه ستاد از چند جهت سنگين تر از سال‌هاي گذشته است. نخست اينکه تعطيلات نوروزي امسال از بيست و هفتم اسفند ماه آغاز مي شود و ديگر اينکه بعد از وقايع اخير در کشور عده اي مي خواهند تاثيرات اين وقايع را در سفرهاي نوروزي ببينند.

موسوي افزود:به دلايل يادشده امسال بايد رسيدگي بيشتري نسبت به ارايه خدمات به مردم صورت گيرد.

وي اضافه کرد:امسال براي هر شهرستان در استان‌ها يک چادر اطلاع رساني در نظر گرفته شده که در ورودي هر شهر برپا مي‌شود و از طريق آن اقلام تبليغي به گردشگران ارائه مي‌شود.

وي افزود:امسال نيز چون سال گذشته تاسيسات گردشگري کشور موظف به نصب تابلو تلفن رايگان 09669براي رسيدگي به شکايات گردشگران مي‌شوند.

\"اميد عزيزي \" سرپرست اداره کل ميراث فرهنگي ، صنايع دستي و گردشگري گيلان نيز در اين نشست ضمن تشريح اقدامات صورت گرفته از سوي ستاد تسهيلات سفرهاي استان گيلان در سال 88، به ارائه برنامه‌هاي پيش بيني شده نوروز89 پرداخت./106

انتهای پیام/

کد خبر 1388111869