ورود کارت‌هاي هديه صنايع‌‌دستي به سيستم بانکي کشور

به گزارش ميراث آريا(chtn)، رئيس روابط عمومي بانک‌هاي کشور با حضور در معاونت هنرهاي سنتي و صنايع‌دستي ضمن بيان اين مطلب گفت: نمادهاي شهري و ساز و کارهاي توليدي کشور ما چندان با هنرهاي سنتي و صنايع‌دستي مأنوس نيست.

محمد رضا غفوري ادامه داد: صنايع‌دستي و هنرهاي سنتي کشورمان ريشه در باورها و هويت‌هاي ملي و ديني ما دارند بنابراين حضور اين بخش را در عرصه‌هاي مختلف بايد بيش از اين شاهد باشيم.

وي با بيان اينکه در بسياري از سازو کارهاي توليدي شاهد از ميان رفتن اين بخش از هويت ملي و ديني کشورمان هستيم، گفت: در موضوع پوشش به ويژه از هنرهاي سنتي که در گذشته شاهد آن بوده‌ايم، فاصله گرفته‌ايم.

نماينده روابط عمومي بانک تجارت تصريح کرد: يکي از زمينه‌هاي پرداخت به اين بخش از هنر- صنعت کشورمان ورود صنايع‌‌دستي بيش از پيش به سيستم جوايز بانک‌ها است.

غفوري در ادامه اظهار داشت: اعطاي کارت هديه صنايع‌‌دستي امکان ارائه جوايز و هدايا را به مشتريان و خريداران راحت‌تر مي‌کند.

رئيس روابط عمومي بانک‌هاي کشور با اشاره به اينکه در بانک تجارت اين اقدام پيش از اين صورت گرفته است، افزود: وقتي المان‌هاي تبليغي براي اين بخش وجود دارد به طور حتم نتيجه دلخواه را از آن مي‌خواهيم.

وي افزود: حضور صنايع‌دستي در رسانه‌اي چون صدا و سيما کمرنگ است و مسئولان و متوليان هنرهاي سنتي و صنايع‌‌دستي در اين رابطه بايد اقدامات جدي رادر دستور کار قرار دهند.

محمد رضا غفوري تأکيد کرد: انتظار مي‌رود نمادهاي صنايع‌‌دستي بيش از گرشته در رسانه ملي به نمايش درآيد تا فرهنگ سازي و ترويج بهره گيري از اين توليدات در زندگي همگان سرعت گيرد./111

انتهای پیام/

کد خبر 1388121210