غرفه ايران در نمايشگاه  ITB مورد استقبال قرار گرفت

سيدرضا موسوي؛ معاون گردشگري سازمان ميراث فرهنگي در ارتباط با حضور ايران در نمايشگاه ITB آلمان ضمن اشاره به بازديد رييس دفتر رياست جمهوري از اين نمايشگاه به ميراث آريا(CHTN)گفت: در نمايشگاه فوق 25 دفتر خدمات مسافرتي و گردشگري، گروه هتل هاي پاسارگاد و دو منطقه آزاد شرکت دارند.

وي تصريح کرد: غرفه جمهوري اسلامي ايران در اين نمايشگاه فضايي با متراژ تقريبي 290 متر را شامل مي شود و در طراحي آن از نمادهاي تاريخي و اسلامي فرهنگ ايراني و آثار تاريخي کشور بهره گرفته شده است.

موسوي به حضور استان هاي اردبيل و فارس در اين نمايشگاه اشاره کرد و بيان داشت: استان اردبيل پوشش اقوام خود را به نمايش گذاشته است علاوه بر اينکه سياه چادر عشاير شاهسون و همچنين سياه چادر عشاير قشقايي نيز در اين نمايشگاه برپا شده است.

وي با اشاره به بازديد حميد بقايي از نمايشگاه اضافه کرد؛ تمامي استان هاي کشور سوغات محلي خود را در قالب پکيج به شرکت نمايشگاه هاي ميراث فرهنگي و گردشگري ارسال کرده بودند که هم اکنون سوغات محلي استان ها در معرض ديد بازديدکنندگان از اين نمايشگاه قرار گرفته است.

گفتني است شب گذشته جلسه گفتماني ميان مديران دفاتر خدمات مسافرتي شرکت کننده در اين نمايشگاه با حضور مشايي، بقايي، موسوي، برزين (مدير شرکت نمايشگاه هاي ميراث فرهنگي و گردشگري) و شيخ عطار سفير جمهوري اسلامي ايران در آلمان برگزار شد.
/115

انتهای پیام/

کد خبر 138812215