اعتلاي واقعي گردشگري با ستاد تسهيلات نوروزي

به گزارش ميراث آرياchtn)) ايرانمنش مسئولان ستاد تسهيلات نوروزي را نوروزباناني بي‌نوروز دانست و افزود: سازمان ميراث فرهنگي نيز به عنوان متولي ايجاد زيرساخت‌هاي لازم درجهت رضايتمندي مردم و مسافران نوروزي، سطح استان فعاليت مي‌کند.

ايرانمنش تصريح کرد: راهنمايي گردشگران و مسافران ازطريق تهيه و توزيع 500 هزار اقلام تبليغاتي و اطلاع‌رساني مانند نقشه، سي‌دي، کتابچه و ...، ايجاد 60 دفتر اطلاع‌رساني در سطح استان و آموزش 200 راهنماي تور از جمله اقدامات سازمان ميراث فرهنگي در راستاي اطلاع‌رساني و معرفي جاذبه‌هاي گردشگري و تاريخي استان است.

وي با اشاره به اينکه دو نمايشگاه صنايع دستي در ايام نوروز برپا است، خاطرنشان کرد: اين دو نمايشگاه در شهر کرمان(يخدان مويدي) و بم (جنب ارگ قديم)براي بازديد علاقمندان در طول 15 روز داير است.

معاون گردشگري سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري استان کرمان اظهار داشت: واحدهاي اقامتي استان مانند هتل‌ها و مهمان‌پذيرها با ظرفيت 32 هزار نفر و همچنين آماده‌سازي 450 مدرسه در سطح استان آماده پذيرش و ارائه خدمات به ميهمانان نوروزي استان کرمان هستند.

وي افزود: بايد با همکاري و همدلي همه سازمان‌ها و نهادها استان کرمان را طبق جايگاه واقعي‌اش به همه بشناسانيم و آن را تبديل به يک قطب گردشگري کنيم./106

انتهای پیام/

کد خبر 1388122620