« پنج آسياب» شهرستان شبستر آماده  بهره برداري ميهمانان نوروزي

به گزارش روابط عمومي سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري آذربايجان شرقي، مهندس تراب محمدي با حضور در اين منطقه نمونه گردشگري، از روند اقدامات صورت گرفته بازديد نمود.

به گفته دبير کارگروه ميراث فرهنگي و گردشگري آذربايجان شرقي، احداث آسياب در اين منطقه بر جذابيت آن افزوده است.

محمدي افزود: بوفه مجهز و نمازخانه هاي مجزا براي خانم ها و آقايان ساخته شده و با توجه به محوطه سازي انجام گرفته، گردشگران هيچ مشکلي براي حضور در منطقه نخواهند داشت.

وي همچنين به سکوسازي وسيع صورت گرفته در پنج آسياب اشاره نمود و گفت: سيستم برق رساني و زيرساختهاي مورد نياز انرژي نيز در دست تکميل است.
رييس سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري آذربايجان شرقي با اشاره به مسير يک کيلومتري آبرساني، ساخت سرويس بهداشتي و همچنين سپتيک تانک مجهز در منطقه را از جمله عوامل موثر در رفاه حال گردشگران دانست و ابراز اميدواري نمود مهمانان و گردشگران از حضور در اين منطقه رضايت خاطر داشته باشند.

گزارش روابط عمومي سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري آذربايجان شرقي در خاتمه مي افزايد: مناطق نمونه گردشگري و روستاهاي هدف گردشگري مصوب در آذربايجان شرقي توسط سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري آذربايجان شرقي و بخش خصوصي در حال ساخت و تجهيز جهت استفاده گردشگران مي باشد.

انتهای پیام/

کد خبر 138812289