کرمي، عضو کميته علمي سمينار نيز در اين جلسه ضمن بيان اينکه برند فقط يک بازاريابي نيست، اظهار کرد: به نظر بنده، برند مثلثي است در سه ضلع کيفيت، کميت و ظرفيت و اين بدين معنا است که تنها ارائه يک محصول با کيفيت به بازار کافي نيست و در صورتي ميتوان تبديل به يک برند شود که حجم مناسبي ازبازار را هم در دست داشته باشيم و به بيان ديگر بايد فعاليتها اندازه قد هر کس باشد تا دستاش به حجم مناسب بازار برسد تا در بازار برند شناخته شود.
وي افزود: هنوز يک بخش خصوصي که به او اجازه داده شود که به ظرفيتهاي لازم در اين زمينه برسد، کمتر مشاهده مي شود و متأسفانه ظرفيت بازار نيز به آن مقدار متفاوت هنوز رخ نداده است و همين امر فرصت رقابت جدي را سلب کرده است.
کرمي ادامه داد: کيفيت از مهارت و آموزش ميآيد و اگر من در کاري ماهر نباشم نميتوانم در آن کار کيفيت ايجاد کنم./121
انتهای پیام/