ادامه داد:ما بايد برنامهريزيها را کاربرديتر کنيم، چرا که در 2 روز تنها ميتوانيم مطالب عمومي را مطرح کنيم.
مقدم، دبير سمينار به دلايل وجود سرفصلهاي مختلف در اين سمينار پرداخت و اظهار کرد: از آن جايي که اين سمينار به عنوان نخستين سمينار برند در صنعت گردشگري است بر آن شديم تا فرصت معرفي ابعاد مختلف برندسازي در کليه حوزه هاي تخصصي گردشگري فراهم شود.
روستا نيز تصريح کرد: اين سمينار براي نخستين بار در ايران برگزار خواهد شد و طبيعتاً بخشهاي مرتبط با صنعت توريسم در آن حضور داشته باشند اما وجود اساتيد بينالمللي در اين سمينار نقطه قوتي براي ما محسوب ميشود که بايد از اين حضور به بهترين شکل ممکن بهره ببريم.
وي افزود: متأسفانه جامعه ما از لحاظ نشان برند در صنعت گردشگري فاقد هويت است، بنابراين نخستين وظيفه ما اين است که اساس کنفرانس تنها بر روي نشان برند متمرکز شود./121
انتهای پیام/