رسانه‌ها بايد براي معرفي کاخ گلستان کوشا باشند

به گزارش ميراث آريا(chtn)، مدير مجموعه فرهنگي تاريخي گلستان در نشستي که در آخرين روز هفته ميراث فرهنگي برگزار شد، با بيان اين مطلب گفت: هفته ميراث فرهنگي تبلوري براي نماد عناصر ارزشمند تاريخي فرهنگي به شمار مي آيد.
مسعود شريفي افزود: از اين پس بايد شايسته تر به هفته ميراث فرهنگي که ارزشي بزرگ است، بپردازيم.

مدير مجموعه فرهنگي تاريخي گلستان تصريح کرد: کارکنان و مسئولان مجموعه فرهنگي تاريخي گلستان براي برگزاري برنامه‌هاي اين هفته از هيچ تلاشي دريغ نکردند.

وي ادامه داد: رئيس سازمان ميراث فرهنگي، صنايع‌دستي و گردشگري، معاونت حفظ و احيا و همچنين اداره کل امور موزه‌ها و اموال منقول فرهنگي تاريخي سازمان ميراث فرهنگي نقش بسزايي در اجرايي ساختن برنامه‌هاي هفته ميراث فرهنگي داشته‌اند.

مدير مجموعه فرهنگي تاريخي گلستان اضافه کرد: يکي از ضعف‌هايي که در برگزاري برنامه‌ها مشهود بود ضعف در اطلاع‌رساني است که اميدواريم اين موضوع در برنامه‌هاي بعدي جبران شود.

اين مقام مسئول با اشاره به اينکه مجموعه فرهنگي تاريخي گلستان بايد به خوبي معرفي شود، تأکيد کرد: بايد ارزشمند بودن اين مجموعه فرهنگي تاريخي را از طريق رسانه‌هاي ديداري و شنيداري به همه ثابت کرد.

به گفته وي در نشست‌هاي تخصصي که در هفته ميراث فرهنگي در مجموعه فرهنگي تاريخي گلستان برگزار شده دوران حکومت قاجار به خوبي توصيف و معرفي شده است.

مدير مجموعه فرهنگي تاريخي گلستان اظهار داشت: بايد در خصوص آثار و نسخ خطي که در اين مجموعه نگهداري مي‌شود بيشتر اطلاع رساني شود‌.
شريفي مخاطب پذيري را امري مهم تلقي کرد و افزود: اگر برنامه‌هاي اين مجموعه تاريخي به خوبي انجام شود ولي مخاطب نداشته باشيم تلاش‌هاي ما بي‌فايده خواهد بود.

مدير مجموعه فرهنگي تاريخي گلستان يادآور شد: بايد سعي کنيم اين فضا را به عنوان مرجعي براي پژوهش دانشجويان و استادان تبديل کنيم.
112/

انتهای پیام/

کد خبر 1389030346