برگزاري نمايشگاه آثار مکشوفه از سايت‌هاي حفاري اردبيل

مدير کل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري استان اردبيل با بيان اين مطلب به ميراث آريا(chtn)،گفت: بازديد رايگان از موزه‌هاي تاريخي و فرهنگي و استقبال از بازديد‌کنندگان با گل و شيريني در سطح استان از مهمترين برنامه‌هاي ميراث فرهنگي اردبيل در هفته ميراث فرهنگي بود.

بهروز ندايي افزود: برگزاري نمايشگاه عکس آثار تاريخي استان در موزه مردم‌شناسي اردبيل و برگزاري نمايشگاه‌ عکس‌هاي قديم شهر نمين در موزه شهرستان نمين از ديگر برنامه‌ها طي اين هفته در اين استان بود.

ندايي همچنين برگزاري مسابقه راديويي از صداي مرکز اردبيل به مناسبت هفته ميراث فرهنگي را از ديگر برنامه‌هاي اين هفته اعلام کرد .

وي اضافه کرد: شرکت در برنامه زنده تلويزيوني (گجه‌لر) شبکه سبلان در اردبيل به مناسبت هفته ميراث فرهنگي و برگزاري تورهاي بازديد از بناهاي تاريخي شهرستان اردبيل نيز در اين هفته صورت گرفت.

ندايي با بيان اينکه جشنواره کوچ عشاير نيز برگزار مي‌شود ، تصريح کرد: برنامه‌سازي تلويزيوني براي معرفي موزه‌ها و ديدار کارکنان اداره کل با نماينده ولي‌فقيه و امام جمعه اردبيل نيز از ديگر برنامه‌هاي اداره کل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري استان طي اين هفته بود.

وي همچنين به برگزاري شب شعر و موسيقي سنتي و تجليل از موزه‌داران برتر استان اشاره کرد و گفت: هماهنگي با دانشگاه‌هاي سطح استان براي معرفي بيشتر موزه‌ها نيز در اين مدت انجام شد.
/104

انتهای پیام/

کد خبر 1389030449