گردهمايي کارشناسان وزارت امورخارجه با حوزه گردشگري

به گزارش ميراث‌آريا(chtn) و به نقل از روابط عمومي معاونت گردشگري سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري، اداره کل آموزش وزارت امور خارجه در صدد است به منظور افزايش و به روزرساني اطلاعات 300 تن از کارشناسان وزارتخانه مذکور اقدام به برگزاري نشست هاي مشترک با ارگان هاي مرتبط در چهار بخش اقتصادي، سياسي، کنسولي و نيز ديپلماسي عمومي نمايد.

با توجه به اينکه صنعت گردشگري بر مبناي طبقه بندي مذکور زيرمجموعه اي ازبخش ديپلماسي عمومي به شمار مي آيد؛ لذا 40 تن از کارشناسان وزارت امور خارجه به صورت مجزا، در نشست مشترک با مسئولين و فعالين بخش خصوصي صنعت گردشگري کشور، فرصت گسترش اطلاعات در اين حوزه را به دست خواهند آورد.

گفتني است در نشست مذکور که در قالب کارگاه آموزشي برگزار خواهد شد؛ علاوه بر گفتمان دوسويه درباره وضعيت موجود صنعت گردشگري کشور، نيازهاي مختلف اين حوزه نيز در سطح بين الملل از سوي مسئولين معاونت گردشگري و فعالين بخش خصوصي به کارشناسان وزارت امور خارجه که نمايندگان و خادمين کشور در سفارتخانه هاي خارج از کشور به شمار مي آيند، منتقل خواهد شد.

لازم به ذکر است گردهمايي \" کارشناسان وزارت امور خارجه با حوزه گردشگري\" روز يکشنبه، 9/3/89 از ساعت 9 الي 13 در سالن گلزار هتل لاله برگزار خواهد شد.

/106


انتهای پیام/

کد خبر 1389030828