وي با بيان اينکه دوره کنوني دوره برندسازي است و جاي برند ايران در بازار گردشگري جهان محسوس است، افزود: مرکز آموزشي پژوهشي مارکوپولو در اين رابطه گزارشي را تهيه کرد که مورد توجه سازمان ميراث فرهنگي قرار گرفت و به اين ترتيب کميته مطالعات ساخت برند فعاليت خود در چهار محور برند ملي گردشگري، برند مقاصد گردشگري، برند شرکت و خدمات گردشگري و برند محصولات و صنايع دستي آغاز کرد.
انصاري افزود: برنامه عملياتي ما در چهار فاز آغاز و سازماندهي، تحقيق در بازارهاي هدف، هويت سازي برند و پياده سازي و اجرا تعريف شده است و در اين رابطه سازماني براي مديريت برند کشور تشکيل خواهد شد.
مديرعامل هلدينگ مارکوپولو متذکر شد: دبيرخانه دائمي جشنواره برند گردشگري نيز شکل گرفته و همه ساله برنامهها و کارگاههاي آموزشي و پژوهشي را به منظور آشناسازي بيشتر گردشگران برگزار ميکند.
وي همچنين به برگزاري نخستين سمينار تخصصي شناخت راهبردهاي برندسازي در گردشگري که در پايان ماه جاري برگزار ميشود اشاره کرد و افزود: در اين همايش مطالعات 15 کشور گردشگري موفق در حوزه برند که به صورت کتاب منتشر شده است عرضه خواهد شد.
/115
انتهای پیام/