برند معرف خدمات گردشگري ايران است

به گزارش ميراث آريا(chtn) انصاري؛ مديرعامل هلدينگ مارکوپولو با بيان اينکه بحث برند از 20 سال گذشته در صنعت گردشگري مورد توجه قرار گرفته است، افزود: از طريق برند گردشگري بسياري از کشورها توانستند در بازار جهاني خدمات و مقاصد خود را عرضه کنند.

وي با بيان اينکه دوره کنوني دوره برندسازي است و جاي برند ايران در بازار گردشگري جهان محسوس است، افزود: مرکز آموزشي پژوهشي مارکوپولو در اين رابطه گزارشي را تهيه کرد که مورد توجه سازمان ميراث فرهنگي قرار گرفت و به اين ترتيب کميته مطالعات ساخت برند فعاليت خود در چهار محور برند ملي گردشگري، برند مقاصد گردشگري، برند شرکت و خدمات گردشگري و برند محصولات و صنايع دستي آغاز کرد.

انصاري افزود: برنامه عملياتي ما در چهار فاز آغاز و سازماندهي، تحقيق در بازارهاي هدف، هويت سازي برند و پياده سازي و اجرا تعريف شده است و در اين رابطه سازماني براي مديريت برند کشور تشکيل خواهد شد.

مديرعامل هلدينگ مارکوپولو متذکر شد: دبيرخانه دائمي جشنواره برند گردشگري نيز شکل گرفته و همه ساله برنامه‌ها و کارگاه‌هاي آموزشي و پژوهشي را به منظور آشناسازي بيشتر گردشگران برگزار مي‌کند.

وي همچنين به برگزاري نخستين سمينار تخصصي شناخت راهبردهاي برندسازي در گردشگري که در پايان ماه جاري برگزار مي‌شود اشاره کرد و افزود: در اين همايش مطالعات 15 کشور گردشگري موفق در حوزه برند که به صورت کتاب منتشر شده است عرضه خواهد شد.

/115




انتهای پیام/

کد خبر 138903102