قم به دو پارک آبي مجهز مي‌شود

عليرضا ارجمندي در گفتگو با ميراث‌آريا(chtn) ضمن اعلام اين خبر افزود: يکي از اين پارک‌ها در شهر قم است که 40 درصد پيشرفت فيزيکي دارد. هم اکنون نيز منتظر دريافت تسهيلات براي ادامه پروژه هستيم.

مديرکل ميراث‌فرهنگي استان قم ادامه داد: پارک ديگر نيز در نزديکي جمکران و در زميني به وسعت سه هزار متر مرع ساخته خواهد شد که به تازگي مجوز آن را صادر کرده‌ايم.

وي با بيان اينکه در حال حاضر 30 دفتر خدمات مسافرتي در اين استان فعال است، خاطرنشان کرد: متاسفانه در حوزه تورگرداني تاکنون خوب اقدام نکرده‌ايم و براي بهبود اين وضعيت برخي از اختيارات اين حوزه را به جامعه تورگردانان استان که به تازگي راه‌اندازي شده است واگذار خواهيم کرد.

ارجمندي با تاکيد بر اينکه در صنعت گردشگري قم نيازمند استانداردسازي هستيم، بيان داشت: استاندارد در بخش گردشگري متفاوت از ساير بخش‌هاست، چرا که گردشگري تعامل با فرهنگ‌ها است و استاندارد آن بايد بين‌المللي باشد.

اين مقام مسئول در اداره کل ميراث‌فرهنگي استان قم اضافه کرد: شناخت استانداردها در بخش گردشگري کافي نيست، بلکه بايد اين استانداردها عملي شود و براي اجراي اين امر بايد بخش دولتي و خصوصي با تبيين فرايندها، نظارت خود را افزايش دهند.

/115




انتهای پیام/

کد خبر 1389052715