هتل‌هاي دهلي همچنان خالي از گردشگرند

به گزارش ميراث آريا(CHTN)،‌ به گفته يکي از مقامات وزارت گردشگري هند، هتلداران اميدهاي زيادي به استقبال گردشگران براي حضور و رزور اتاق هتل‌ها در ماه اوت داشتند اما به وقوع نپيوستن اين پيش بيني،‌ امروز تبديل به نگراني و اظطرابي ميان فعالان بخش گردشگري شد.

برخي از هتلداران نيز معتقدند، اميد بستن به حضور گردشگران و اجاره هتل‌ها در روزهاي آغازين به مسابقات، انديشه‌اي اشتباه است که عواقب بدي را به دنبال خواهد داشت.

نگراني هتلداران به جرايد هند نيز سرايت کرد به نحوي که برخي از روزنامه‌ها، سرمايه‌گذاري‌هاي بيش از حد در بخش زيرساخت‌هاي گسترده اين کشور براي ميزباني از مسابقات را به اميد برگشت هزينه‌ها از گردشگران اين رويداد دانستند که به احتمال زياد نتيجه‌اي را در بر نخواهد داشت.

وزير گردشگري هند اعلام کرد، اگرچه هتل‌هاي دهلي نياز به‌ 40 هزار اتاق براي اسکان 100 هزار تماشاچي اين جام دارند،‌ اما اکثر هتل‌هاي اين شهر هنوز اثري از زياد شدن تقاضا براي ثبت نام، حتي با نزديک شدن به زمان مسابقات نديده اند.

کارشناسان معتقدند اگر اين اتفاق تا 20 روز آينده رخ ندهد بايد به فکر کاهش نرخ بهاي کرايه هتل‌ها بود تا از بحران خالي ماندن هتل‌ها گريخت./109

انتهای پیام/

کد خبر 1389052743