فروشگاه مجازي صنايع‌دستي کشور راه اندازي مي‌شود

احمد بالان در گفتگو با ميراث آريا(CHTN)، ادامه داد: شرکت فناوري اطلاعات ميراث آريا کار طراحي اين فروشگاه مجازي را برعهده داشته است.

وي با اشاره به اينکه به دنبال برگزاري جلسات و نشست‌هاي مختلف تصميماتي در اين زمينه گرفته شد، اظهار داشت: شرکت فناوري اطلاعات ميراث آريا در اين بخش متعهد به راه اندازي فروشگاه مجازي شد.

مدير کل امور بازرگاني اين معاونت افزود: فروشگاه مجازي صنايع‌دستي در راستاي ايجاد بازار فروش مناسب براي اقلام و توليدات صنايع‌‌دستي در گام اول راه اندازي مي‌شود.

بالان تصريح کرد: يکي از مهم‌ترين مشکلات هنرمندان و صنعتگران صنايع‌‌دستي نبود بازار فروش مناسب است که ايجاد اين فروشگاه بخش مهمي از اين مشکل را تسهيل مي‌کند.

اين مقام مسئول اضافه کرد: اين فروشگاه در آينده يکي از ابزارهاي اجرايي شرکت سرمايه گذاري توسعه صنايع‌دستي خواهد بود.

وي با بيان اينکه فروشگاه مجازي صنايع‌دستي همچنين حمايت‌هاي لازم را از فعالان داخلي و خارجي مي‌کند، گفت: اين فروشگاه مي‌تواند در بحث بازاريابي براي توليدات صنايع‌دستي موثر باشد.

مدير کل امور بازرگاني معاونت صنايع‌دستي تأکيد کرد: فروشگاه مجازي صنايع‌دستي فرصتي براي تعامل گسترده‌تر هنرمندان خواهد بود و آن‌ها امکان معرفي فعاليت‌هاي خود را با ثبت نام در اين سايت به دست مي‌آورند.

احمد بالان يادآور شد: اين سايت مجازي همچنين امکان حضور در نمايشگاه‌ها و بازارهاي فروش مختلف را دارد که البته به نمايندگي از هنرمندان توليداتشان را معرفي مي‌کند.


111/

انتهای پیام/

کد خبر 1389061358