مراسم اختتاميه جشنواره گردشگري تهران برگزار شد

به گزارش ميراث آريا(chtn)، معاون گردشگري اداره کل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري استان تهران در مراسم اختتاميه جشنواره گردشگري تهران با بيان اين مطلب گفت: شکل گيري اين تفکر که در کنار برنامه‌هايي که در ارتباط با افتتاحيه و اختتاميه يک برنامه جنگ و جشنواره و نمايشگاه نيز برگزار شود متعلق به مديريت ميراث فرهنگي استان است.

فريدون محمدي افزود:در فرصتي کوتاه با بسيج اداره کل و با کمک بخش خصوصي توانستيم اين جشنواره را در کاخ گلستان برگزار کنيم .

وي تصريح کرد: همچنين با تصور اينکه اين کاخ را در بخش‌هاي مختلف معرفي کنيم اين جشنواره در اين مجموعه برگزار شد .

معاون گردشگري استان تهران اضافه کرد: بسياري از افراد اين مکان را به خوبي نمي شناسند و به نوعي هدف از برگزاري اين جشنواره در اين مکان معرفي اين مجموعه بود .

وي خاطرنشان کرد: براي راه‌اندازي اين جشنواره اصناف و جوامع گردشگري در جلساتي حضور پيدا کردند و معاونت صنايع دستي نيز براي شکل گيري غرفه‌هاي صنايع دستي اقدامات اساسي را انجام داد .

محمدي با بيان اينکه تمام آژانس داران نيز در برگزاري اين جشنواره کمک شاياني کردند ، گفت: حضور گروه‌هاي مردم در اين ايام بسيار عالي بود و برنامه‌ها از ابتدا طوري برنامه‌ريزي شده بود که مردم از شب اول در اين جشنواره حضور پيدا کنند.

وي همچنين به ازدحام طي اين مدت در اين مکان اشاره کرد و گفت: در حال حاضر نيز بخش خصوصي اعلام کرده است که حاضر است در برگزاري اين برنامه‌ها با اداره کل ميراث فرهنگي تهران مشارکت و همکاري داشته باشند .

معاون گردشگري اداره کل ميراث فرهنگي تهران خاطرنشان کرد: مراسم اختتاميه با تقدير از فعالان حوزه‌هاي مختلف سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري برگزار شد و اميدواريم شاهد اين حضور در برنامه‌هاي آينده هم باشيم .
/104

انتهای پیام/

کد خبر 1389071120