ايران کشوري امن و مناسب است

به گزارش ميراث آريا(chtn) به نقل از روابط عمومي هتل پارسيان کوثر تهران آلونسو جهانگرد اسپانيايي ميهمان هتل پارسيان کوثر تهران که در قالب يک گروه گردشگري 11 نفره توسط شرکت توريستي آيتو به ايران سفر کرده بود در پايان سفر خود هنگام عزيمت به اسپانيا در گفتگويي تاکيد کرد: طي مدت 20 روز اقامت در ايران و سفر به شهرهاي کاشان، نائين،‌ يزد، کرمان، شيراز، اصفهان، مشهد و تهران همواره با امنيت و آزادي کامل از بناهاي تاريخي، فرهني و باستاني شهرهاي مذکور ديدن کرديم .

اين گردشگر 55 ساله اسپانيايي که به شغل پرستاري اشتغال دارد افزود: نکته جالب توجه ديگر براي من و همسفرانم در ايران برخورد بسيار دوستانه مردم شهرهايي بود که از آن‌ها ديدن کرده‌ايم.

وي يادآور شد: بدون اغراق مي‌گويم که مشابه مردم ايران را از لحاظ ميهمان‌نوازي و خون‌گرمي در هيچ‌ کشوري سراغ ندارم.

آلونسو در اظهار نظري پيرامون جايگاه صنعت توريسم ايران نيز گفت: مسلماً ايران کشوري با تمدن، فرهنگ و تاريخي بسيار کهن است لذا به همين دليل از جايگاه ممتازي در صنعت گردشگري برخوردار است اما از طرفي وجود اين قابليت‌ها به خودي خود درآمدي را براي صنعت جهانگردي ايران ايجاد نمي‌کنند بلکه بايد با مديريت صحيح و معرفي مناسب آن به علاقه‌مندان خارجي، آمار ورود گردشگران خارجي به ايران افزايش يابد.

وي در پايان افزود: لازم مي‌دانم از طرف خود و همسفرانم از برخورد بسيار گرم کارکنان هتل پارسيان کوثر تهران و خدمات بسيار مطلوب آن تشکر کنم.

گفتني است: که گردشگران اسپانيايي زن طي 20 روز اقامت در کشورمان 2 نوبت در ابتدا و انتهاي سفر خود ميهمان هتل پارسيان کوثر تهران بودند./106

انتهای پیام/

کد خبر 1389071179