ورود سرمايه‌گذاران شرکت \"ايزي هلدينگ\" به ايران

به گزارش ميراث‌آريا(chtn) به نقل از روابط عمومي و امور بين‌الملل کانون جهانگردي و اتومبيلراني جمهوري اسلامي ايران، اين گروه 11 نفره که صبح امروز، 25 دي‌ماه وارد فرودگاه امام خميني (ره) شده و پس از آن عازم جزيره زيباي کيش شدند، قرار است در زمان حضورشان در ايران از پروژه‌هاي مختلف سرمايه‌گذاري کشورمان در بخش گردشگري، بازديد کنند.

از ميان مهمترين پروژه‌هايي که در اين تور مورد بازديد قرار خواهند گرفت، مي‌توان به پروژه‌ فرودگا‌ه‌هاي کيش و قشم، ساخت مارين در جزيره کيش، طرح سوخت‌رساني به کشتي‌ها در قشم، ساخت هتل‌هاي پنج ستاره در مناطق آزاد کيش و قشم و ايجاد پارک تفريحي _ توريستي در شرق و غرب تهران اشاره کرد.

همچنين در طول اين سفر که تا 27 دي‌ماه سال جاري ادامه خواهد داشت، گروه دعوت شده قراردادهايي را در زمينه گردشگري و سرمايه‌گذاري در پروژه‌هاي مختلف منعقد کرده و تفاهم‌نامه‌هايي نيز در حوزه گردشگري و ساختارهاي زيربنايي آن در ايران به امضا خواهند رساند.

گروه سرمايه‌گذاران آلماني شرکت \"ايزي هلدينگ\" که تاکنون در اجراي پروژه‌هاي گردشگري در 11 کشور دنيا مشارکت داشته‌اند، در زمان حضورشان در کشورمان با مقامات گردشگري و سرمايه‌گذاري ايران ملاقات داشته و در زمينه مشارکت در ساخت پروژه‌هاي گردشگري و صنايع وابسته در ايران بحث و تبادل نظر خواهند کرد.

/115

انتهای پیام/

کد خبر 1389102520