زنگ انقلاب در بيت امام خميني(ره) نواخته شد

به گزارش ميراث‌آريا(chtn) امروز 12 بهمن، همزمان با سالروز ورود رهبر فرزانه انقلاب به وطن زنگ انقلاب توسط آيت‌الله دري‌نجفي، نماينده ولي‌فقيه در استان مرکزي و جمعي از مديران اين استان در بيت تاريخي امام‌خميني(ره) در شهرخمين نواخته شد.

مدير کل ميراث‌فرهنگي، صنايع‌دستي و گردشگري استان مرکزي در اين مراسم از پاکسازي عرصه‌هاي مهم فرهنگي همچون راديو، تلويزيون، سينما، تئاتر و نشريات به عنوان مهمترين دستاوردهاي انقلاب اسلامي ياد کرد.

محمدحسين فرمهيني فراهاني تصريح کرد: احياي منزلت و هويت مساجد به عنوان مکان پالايش روحي و تهذيب نفس و معرفي قدر و ارزش واقعي زنان از ديگر نتايج فرهنگي انقلاب اسلامي است که با رهبري امام خميني (ره) محقق شد.

وي سوق دادن افکار عمومي به ظرفيت‌هاي بالاي فرهنگ اسلامي ايران، گسترش فرهنگ ايثار و شهادت، احياي نماز جمعه و امر به معروف و نهي از منکر را از ديگر دستاوردهاي انقلاب اسلامي براي مردم ايران خواند.

فراهاني نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران را حکومتي بر اساس باورهاي ديني دانست و خاطرنشان کرد: اين انقلاب با همراهي مردم، رهبري امام راحل، اعتقادات مذهبي و اتحاد و يکپارچگي ملت ايران به پيروزي رسيد.

/115

انتهای پیام/

کد خبر 1389111229