تجديد ميثاق خانواده ميراث‌فرهنگي با آرمان‌هاي بنيانگذار انقلاب

مدير روابط عمومي اداره کل ميراث‌فرهنگي، صنايع‌دستي و گردشگري استان مرکزي در گفتگو با ميراث‌آريا(chtn) با اعلام اين خبر افزود: صبح امروز 12 بهمن‌ماه همزمان با سي و دومين سالگرد ورود امام‌خميني(ره) به وطن کارکنان اداره‌کل ميراث‌فرهنگي، صنايع‌دستي و گردشگري مرکزي با آرمان‌هاي امام‌خميني(ره) بنيانگذار انقلاب اسلامي تجديد بيعت کردند.

محمدمنتظري تصريح کرد: در اين مراسم که با حضور مديران و معاونان اداره کل ميراث‌فرهنگي، صنايع‌‌دستي و گردشگري استان و روساي دفاتر شهرستاني اين اداره کل برگزار شد، بيت تاريخي امام توسط خانواده ميراث‌فرهنگي گلباران شد.

وي ادامه داد: بيت امام‌خميني (ره) از مکان‌ها و منازل مقدس و مورد ادب و احترام مردم ايران به ويژه استان مرکزي که حضرت امام‌خميني(ره) رهبرکبير انقلاب اسلامي ايران در آن متولد شدند و انديشه‌هاي انقلاب ايران از اين مکان شکل گرفت.

منتظري خاطرنشان کرد: هم اکنون اين منزل تاريخي به عنوان يادگاري برجاي مانده از خانواده امام راحل براي مردم استان به ويژه شهرستان خمين بسيار حائز اهميت است و سازمان ميراث‌فرهنگي استان تلاش زيادي براي حفظ و معرفي اين يادگار تاريخي دارد.

/115



انتهای پیام/

کد خبر 1389111230