توزيع نخستين کتاب گردشگري استان البرز

معاون گردشگري اداره کل ميراث فرهنگي، صنايع‌دستي و گردشگري استان البرز در گفتگو با ميراث آريا(chtn) با بيان اين مطلب افزود: نخستين جلسه هماهنگي مديران هتل‌ها، اماکن اقامتي و آژانس‌هاي مسافرتي و رئيس اتحاديه هتلداران استان البرز براي استقبال از مسافران نوروزي در اين اداره کل برگزار شد.

عليرضا زماني با اشاره افزايش 20 درصدي نرخ هتل‌ها در ايام نوروز هر سال، گفت: در نوروز پيش روي بر اساس بخشنامه سازمان مرکزي در راستاي هدفمندسازي رايانه‌ها، نرخ هتل‌ها و ساير مراکز اقامتي افزايش نخواهد داشت.

وي اضافه کرد: واحدهاي اقامتي مي‌توانند به منظور اطلاع رساني و آشناسازي مسافران و ميهمانان نوروزي با جاذبه‌هاي گردشگري استان به صورت گروهي نسبت به تهيه و چاپ بروشورهاي گردشگري اقدام کنند.

به گفته اين مقام مسوول، در اين نشست حاضران آمادگي خود را براي استقبال از مسافران نوروزي در نخستين بهار استان البرز اعلام کردند.

زماني يادآور شد: همچنين در اين نشست رئيس اتحاديه هتلداران استان درمورد ابلاغ نکات لازم به تمامي مديران مراکز اقامتي مبني بر ارائه خدمات با توجه به ظرفيت‌ها، ارائه امکانات و تجهيزات، رعايت نرخ‌ها، پذيرايي شايسته از ميهمانان نوروزي با گل و شيريني در بدو ورود، رعايت نکات ايمني و بهداشتي، راهنمايي ميهمانان به ستادهاي اسکان نوروزي در صورت تکميل ظرفيت اقامت و شناساندن نيروها با لباس‌هاي يک شکل سخن گفت.
119/

انتهای پیام/

کد خبر 1389121843