مراسم اختتاميه رالي خودروهاي کلاسيک تهران_ابيانه

به گزارش ميراث آريا(chtn)، دومين دور رالي خودروهاي کلاسيک که به همت کانون اتومبيل‌راني و جهانگردي جمهوري اسلامي ايران و به مناسبت سي و دومين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي در مسير تهران _ابيانه با حضور بيش از 50 شرکت کننده با خودروهاي کلاسيک بالاي 25 سال برگزار شده بود با اهداي جوايز برگزيدگان اين مسابقه به کار خود پايان داد.

اين مراسم پس سخنراني مديرعامل کانون جهانگردي و اتومبيل‌راني و معاون گردشگري کشور و معرفي نفرات برتر اين مسابقه و تقدير از آن‌‌ها با اهداي هدايايي به پايان رسيد.

فريبرز انصافي در اين مراسم ضمن تقدير و تشکر از دست‌اندرکاران اين مسابقه و پيشکسوتان اين عرصه به ارائه پيشينه‌اي از فعاليت‌هاي کانون پرداخت و از شکل‌گيري تقويمي منظم براي برگزاري مسابقات رالي در کشور توسط کانون خبر داد.

وي افزود: به منظور پاسخگويي و غني‌سازي اوقات فراغت جوانان و خانواده‌ها و تأمين نيازهاي تفريحي و ورزشي جامعه و ارتقاي صنعت خودروسازي هر ساله کانون جهانگردي و اتومبيل‌راني مسابقات رالي را به طور منظم برگزار خواهد کرد.

معاون گردشگري کشور نيز ضمن مفيد بودن اين نوع مسابقات براي انبساط خاطر هموطنان و معرفي جاذبه‌‌هاي طبيعي و گردشگري و مکان‌هاي تاريخي سرزمين پهناور ايران خواستار تداوم اين رويداد در سال‌هاي آينده شد.

شهبازي افزود: در زمينه ستاد تسهيلات دائمي سفرها که پيش از اين فقط مختص ايام نوروز بود هم‌اکنون به طور دائم در کشور به منظور رفاه و آسايش جاده‌اي هموطنان فعاليت مي‌کند.

وي ادامه داد: ظرفيت‌هاي اقامتي کشور نيز به منظور افزايش هر چه بيشتر گردشگري در سال گذشته 40 درصد افزايش داشته است و زيرساخت‌ها و بسترهاي گردشگري کشور نيز در سال گذشته حدود 121 درصد افزايش داشته است.

همچنين ساير دستگاه‌هايي که خدمات امدادي و رفاهي بين‌جاده‌اي ارائه مي‌کردند به طور جدي وارد عرصه فعاليت شده‌اند.

يزداني با بيان اين مطلب که هزينه‌هاي هتل‌‌ها و بليط‌هاي سفر نسبت به سال گذشته تغيير چشمگيري نداشته است افزود: اميدوارم در سال آينده هموطنان با استفاده از تسهيلات سفر و امکانات فراهم شده سفر خوبي داشته باشند و در جهت توسعه صنعت گردشگري و شناخت ظرفيت‌هاي تاريخي، طبيعي کشور در تعطيلات سال نو مقدمات لازم فراهم شده باشد.

در پايان از برندگان اين مسابقه تقدير شد که تيم اول طوفان شرکاء به همراه نقشه‌خوان فرهت سري با خودروي شورلت بليزر مدل سال 1978 با 137 امتياز منفي تيم اول شد.

نفر دوم ناربه غوکاسيان به همراه نقشه‌خوان، آرش هاکوپيان با خودروي بيوک اسکاي‌لارک 1972 با 274 امتياز منفي تيم دوم شد.

تيم سوم نيز محمد‌رضا تفته به همراه نقشه‌خوان امير ابراهيم‌پور بودند که با خودروي پونتياک ترانس ام مدل سال 1978 با 311 امتياز منفي به رتبه سوم دست‌ يافتند.

گفتني است از تيم چهارم تا تيم دهم اين مسابقه نيز تقدير به عمل آمد و بقيه شرکت کنندگان با ارائه هدايايي قدرداني شدند .

/118

انتهای پیام/

کد خبر 1389122417