رشد 19 درصدي سفرهاي نوروزي با اجراي طرح هدفمندي يارانه‌ها

به گزارش ميراث آريا(chtn) و به نقل از کميته اطلاع رساني ستاد تسهيلات سفرهاي کشور، شهباز يزداني معاون گردشگري کشور با بيان اين خبر گفت: اجراي طرح هدفمند کردن يارانه‌ها مديريت صحيح اقتصاد خانواده را در ابعاد مختلف به همراه داشته است که نمونه بارز آن در افزايش حجم سفرهاي نوروزي مشهود است.

وي افزود: طبق آخرين آمار دريافتي از سفرهاي نوروزي تا پايان روز سوم فروردين ماه، 47 ميليون و 352 هزار و 923 نفر سفر، ثبت شده است که اين آمار در مقايسه با سال گذشته بيش از 19 درصد رشد به همراه داشته است.

يزداني تصريح کرد: آمار ثبت شده از مسافران نوروزي در سال گذشته معادل 39 ميليون و 659 هزار و 508 نفر سفر بوده که افزايش اين آمار در سال جاري با توجه به اجراي طرح هدفمندي يارانه‌ها با رشد قابل توجهي همراه بوده است.

اين مقام مسوول با بيان اينکه تشکيل ستاد تسهيلات سفرهاي نوروزي در سراسر کشور نقش مهمي در ارتقاي سطح سفرهاي صورت گرفته داشته است، ياد آور شد: فراهم آوردن امکانات مورد نياز گردشگران نوروزي به ياري خادمين ستاد تسهيلات سفرهاي کشور نيز افزايش رضايتمندي مسافران اين ايام را به همراه داشته است که اميدواريم به ياري ارگان‌هاي فرابخشي عضو ستاد، بيش از پيش در اين زمينه موفق عمل کنيم.

111/




انتهای پیام/

کد خبر 1390010542