استقبال گردشگران نوروزي از مازندران بي‌نظير بوده است

به گزارش ميراث‌آريا(chtn) قديررضايي گفت: ورود گردشگران نوروزي به شهرستان چالوس از حيث ورود و اقامت گردشگران نوروزي نسبت به مدت مشابه در سال گذشته که رتبه اول را در سطح کشور کسب کرد، 20درصد رشد داشته است.

وي افزود: در حال حاضر تمام ظرفيت هاي هتل ها،متل ها، مراکز اقامتي و پذيرايي، مدارس و اماکن استيجاري و خصوصي به دليل ورود بيش از انتظار مسافران نوروزي اشغال شده است و در حال حاضر اماکن خالي در اين شهرستان وجود ندارد.

رضايي با اشاره به استقبال بي نظير مسافران نوروزي از شهرستان چالوس گفت: شهرستان چالوس خدمات کشوري به گردشگران داخلي و خارجي ارائه مي‌کند ولي از ظرفيت‌هاي شهرستاني برخوردار است.

رئيس ستاد تسهيلات سفر شهرستان چالوس در پايان دور اول سفرهاي نوروزي خاطرنشان کرد: با توجه به پايان دور اول سفرهاي نوروزي بازگشت برخي از مسافران، درحال حاضر شاهد ترافيک روان در محور کندوان هستيم.

وي تصريح کرد: باتوجه به اينکه محور کندوان در حد جاده هاي استاندارد بين المللي نيست از رانندگان انتظار مي‌رود ضمن رعايت قوانين راهنمايي و رانندگي، نهايت همکاري را با ماموران نيروي انتظامي بعمل آورند.

فرماندار چالوس با بيان اينکه در حال حاضر تمام نيروي‌هاي انتظامي و امداد و نجات در محور کندوان مستقر و آماده خدمات به مسافران نوروزي هستند، افزود: با همت و تلاش شبانه روزي اعضاي ستاد تسهيلات سفر تاکنون تصادف منجر به فوت در اين شهرستان رخ نداده است.

وي به بازديد ناظران عالي ستاد تسهيلات سفر کشور از شهرستان چالوس اشاره کرد و بيان داشت: با توجه به استقبال بي نظير مسافران نوروزي به چالوس، احتمال اقامت مهمانان نوروزي تا 15 فروردين دور از انتظار نيست.

رضايي به خدمات انجام شده براي ارائه خدمات مطلوب به مسافران نوروزي در اين شهرستان اشاره کرد و اظهار داشت: با توجه به تمهيدات صورت گرفته شاهد ترافيک روان‌تري هستيم و خدمات بهداشتي به نحو مطلوبي در حال انجام است.

وي با بيان اينکه امسال با توجه به فرامين مقام معظم رهبري سال جهاد اقتصادي نامگذاري شده است، گفت: در سال جديد بايد درمسائل اقتصادي براي تحقق منويات مقام معظم رهبري همت مضاعفي از خود نشان دهيم.

رضايي افزود: گسترش شهرک صنعتي در اين شهرستان که باعث رونق اقتصادي و ايجاد اشتغال مي شود، يکي از مصاديق جهاد اقتصادي در اين شهرستان است.

/115

انتهای پیام/

کد خبر 1390010622